printlogo


کد خبر: 150664تاریخ: 1394/9/30 00:00
آژیر

اهمال‌کاری در پذیرش مصدوم حادثه میدان فاطمی
تصادفی در میدان فاطمی و در مجاورت بیمارستانی رخ داد که با وجود فاصله چند متری مصدوم با بیمارستان، در انتقال سریعش اهمال‌کاری شده است. به گزارش تسنیم، طی تصادفی که عصر روز شنبه 28 آذر در نزدیکی میدان جهاد (فاطمی) تهران رخ داد، برخی شاهدان مدعی بودند در رسیدگی به این مصدوم که در نزدیکی یک بیمارستان خصوصی دچار حادثه شده بود، تأخیر صورت پذیرفته است. امین صابری‌نیا، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی در پاسخ به این پرسش که اگر فردی در مقابل بیمارستان دولتی یا خصوصی دچار حادثه شود آیا باید صبر کرد تا پلیس یا اورژانس برای انتقال مصدوم حاضر شوند؟ اظهار داشت: خیر، بلکه همه بیمارستان‌ها و اورژانس‌ها و حتی مراکز درمانی دولتی یا خصوصی در شرایطی که وضعیت فرد مصدوم یا بیمار تهدیدآمیز و خطر مرگ وجود داشته باشد باید برای انتقال چنین موردهای سریع اقدام کنند تا کار احیا و نجات فرد صورت پذیرد. همچنین حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران نیز درباره این تصادف عنوان کرد: این حادثه حدود ساعت 15 روز شنبه 28 آذر در حوالی میدان فاطمی رخ داد که ترافیک سنگینی نیز وجود داشت و وقتی هم نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند مجبور شدند برای رسیدن به نقطه حادثه؛ خیابان فاطمی را یکطرفه طی کنند. گفتنی است براساس اعلام مدیران این بیمارستان خصوصی به وزارت بهداشت، مصدوم این حادثه که دختری جوان است زنده مانده و برنامه‌های درمانی وی در این بیمارستان دنبال می‌شود.

تصادف،  قاتل ۷۶۴ تهرانی
در 7 ماه نخست امسال ۷۶۴ نفر در تصادفات رانندگی استان تهران جان خود را از دست دادند. به گزارش «وطن‌امروز»، پزشکی قانونی اعلام کرد: در 7 ماه نخست امسال ۷۶۴نفر در تصادفات رانندگی استان  تهران جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی  ۸۰۹ نفر اعلام شده بود ۶/۵ درصد کاهش یافته است. براساس گزارش پزشکی قانونی از کل جان‌باختگان تصادفات رانندگی در 7 ماه نخست امسال ۶۱۳نفر مرد و ۱۵۱ نفر زن بوده‌اند. همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون‌شهری با ۵۴۰ مورد بیشترین  فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن جاده‌های برون‌شهری با ۲۰۴ مورد، معابر و جاده‌های روستایی با ۷مورد قرار دارند و محل وقوع ۱۳ مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

دستگیری کلاهبردار  500 میلیون تومانی در تهران
کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی موفق شدند زنی که به بهانه سرمایه‌گذاری در کار ساخت طلا 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کنند.   به گزارش  ایرنا، اول آذر ماه شهروندی با مراجعه به کلانتری 141 شهرک راه‌آهن به ماموران گفت: خانمی به نام پروین 42 ساله تحت عنوان سرمایه‌گذاری در زمینه طلاسازی اقدام به گرفتن ده‌ها میلیون تومان وجه نقد از من و بستگانم کرد اما پس از گذشت نزدیک به یک سال اعلام کرد دیگر قادر به پرداخت سود ماهانه یا بازپرداخت اصل پول ما نیست. کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت متهم در منطقه شهران، اقدام به دستگیری متهم کردند و در تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند هیچگونه محل سرمایه‌گذاری با موضوع کارخانه طلاسازی مورد ادعای متهم وجود خارجی نداشته است. در جریان بازجویی‌ها متهم دستگیر شده اعتراف کرد که از قبل مبلغ 200 میلیون تومان بدهی داشتم و با استفاده از این شگرد اقدام به جمع‌آوری مبلغ 500 میلیون تومان کردم.  سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری از مالباختگان، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شکات و مالباختگان در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


Page Generated in 0/0057 sec