printlogo


کد خبر: 150697تاریخ: 1394/9/30 00:00
سلام وطن

  من جوان با مدرک دکترا و 18 سال پیاپی درس خواندن حق دارم شغلی مناسب داشته باشم یا ندارم؟ کاری هم به شعارهای مسؤولان ندارم ولی فکر می‌کنم  حقم این است که شغلی متناسب با تحصیلات و با درآمدی که بتوانم تشکیل زندگی دهم، داشته باشم. این توقعی غیرمعقول و زیاده‌خواهی است؟
یک هموطن

  من یک کارگر ساده هستم که هر سال را دارم در یک کارگاه می‌گذرانم. امنیت شغلی ندارم و با واردات اجناس چینی که در دولت فعلی برخلاف شعارهای مرگ بر چین هوادارانش، بیشتر از قبل انجام می‌شود همچنین با توجه به قاچاق گسترده محصولات ارزان و بی‌کیفیت این کشور به ایران، کارگاه‌هایی که در آنها مشغول می‌شوم بعد از مدتی ورشکسته شده و من بیکار می‌شوم. امثال من هم خیلی هست. آیا دولت نمی‌خواهد برنامه‌ای برای حمایت از تولید داخل تهیه و اجرایی کند؟ ظاهرا که با گذشت نیمی از دوره دولت، نمی‌خواهد!
شیری

  از مظلومیت‌های اسلام این است که عربستان خود را سردمدار دنیای اسلام می‌داند و بیشترین و بی‌سابقه‌ترین خدمات را به صهیونیست‌ها عرضه می‌کند. 9 ماه است با سکوت سازمان دارندگان حق وتو (سازمان ملل سابق) عربستان، یمن را ویران کرده و به کسی هم پاسخگو نیست، سوریه را 5 سال است گرفتار آشوب و جنگ خانمان‌سوز داخلی کرده و 7 هزار حاجی مظلوم را به طرز فجیعی با اهمال شاید عامدانه کشته و مسؤولیت آن را هم نمی‌پذیرد. نام مقدس خادم‌الحرمین‌الشریفین بر خود گذاشته و جز خیانت کاری نمی‌کند. حالا هم این دولت تروریست وهابی، بدون اطلاع کشورها، ائتلاف ضدتروریسم تشکیل داده و خودش را رئیس این ائتلاف نامیده! همین که آل‌سعود قاتل و جانی از ادعای اسلامی بودن دست بردارد، بزرگ‌ترین پیروزی و نفع برای اسلام است.
رحیم‌فر
 


Page Generated in 0/0052 sec