printlogo


کد خبر: 150706تاریخ: 1394/10/1 00:00
اخبار

 فروش پسته به 2 برابر قیمت بازار
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با بیان اینکه آجیل‌فروش‌ها همیشه گرانفروشی می‌کنند، گفت: سوءاستفاده آجیل‌فروشان باعث می‌شود پسته ۲۸هزار تومانی ۶۰هزار تومان در بازار مصرف به فروش برسد.  اسدالله عسگراولادی در گفت‌وگو با تسنیم، اضافه کرد: قیمت پسته گران نشده بلکه ارزان شده و قیمت این محصول افت کرده است و نرخ این محصول به  28هزار تومان در هرکیلوگرم رسیده است. وی افزود: تولید پسته در سال جاری مناسب و 180هزار تن است. این صادرکننده پسته ادامه داد: قیمتی که ما پسته را می‌فروشیم 28 تا 29هزار تومان در هرکیلوگرم است و این محصول را به پول ایران30 هزار تومان صادر می‌کنیم. وی تصریح کرد: قیمت 60هزار تومانی برای هر کیلوگرم پسته کاذب است و آجیل‌فروش‌ها همیشه گرانفروشی می‌کنند. وی افزود: از ابتدای شهریور تا به امروز 70 هزار تن از محصول جدید پسته صادر شده است.


حراج اینترنتی سیمکارت‌های رند
همراه اول در حراج اینترنتی با توجه به منابع و امکانات در اختیار، پس از تعریف رنج در سیستم‌‌های مکانیزه، فهرست شماره‌‌های قابل واگذاری را در دوره‌های مختلف استخراج و پس از قیمت‌گذاری پایه، حراج می‌کند. به گزارش فارس، در این حراج که به ‌صورت عمومی برگزار می‌شود متقاضیان باید از همه قوانین و مقررات همراه اول اطلاع کامل داشته و آنها را رعایت کنند، از جمله این قوانین «رعایت سقف مجاز واگذاری خطوط دائمی و اعتباری تا حداکثر 10 عدد سیمکارت فعال برای هر شرکت‌کننده» است. خرید از طریق سایت رند همراه اول و به صورت حراج online در آدرس  https://rond.mci.ir امکانپذیر است و پرداخت نیز به صورت آنلاین در سایت یاد شده انجام می‌شود. گفتنی است گران‌ترین مزایده سیمکارت‌های خاص همراه اول مربوط به شماره 09127777777 می‌شد که با قیمت 57 میلیون و 777 هزار و 777 تومان به فروش رفت؛ بعد نیز شماره‌های 09122222222 و 09123333333 به‌ترتیب با قیمت‌های 44 و 43 میلیون تومان به فروش رفت. خریدار 09122222222 نیز در برابر تمام تقاضاهایی که می‌آمد، نهایتاً فرمول ارزش
2 برابری همه اعداد 2 را به‌عنوان پیشنهاد خود مطرح کرد که دیگر کسی حاضر به ارائه رقمی بالاتر از آن نشد و در نهایت این خط با قیمت 44 میلیون و 444 هزار و 444 تومان فروخته شد.


مرغداری‌ها یکی یکی تعطیل می‌شود
مرغداران در جلسه مشترک با مسؤولان جهادکشاورزی هشدار دادند، واحدهای تولیدی به علت ضرر و زیان یکی پس از دیگری تعطیل می‌شود. به گزارش تسنیم، محمد یوسفی، رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی در جلسه مشترک با معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی تهران، گلستان و مازندران با اشاره به اینکه در استان تهران 800  واحد مرغداری فعال وجود داشت، گفت: از سال گذشته تاکنون 350 واحد فعال مرغداری مانده است و روز‌به‌روز از تعداد مرغداری‌های گوشتی استان کاسته می‌شود. وی افزود: در شهرستان ورامین 500 واحد تولیدی مرغ گوشتی فعال بود که به 50 واحد کاهش یافته است. یوسفی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام از مراکز تاثیرگذار برای مدیریت مازاد تولید و
قیمت‌گذاری مرغ است اما این شرکت از یک طرف روزانه 600 تا هزار تن خریداری می‌کند اما از طرف دیگر با ورود مرغ‌های منجمد که تاریخ مصرف آنها نزدیک است توازن و تعادل قیمت در بازار را به هم می‌زند. در این جلسه پیشنهاد شد سامانه‌های میدان بهمن و مرکز عرضه پروتئین در منطقه تهرانپارس برای حضور اتحادیه‌ها و تشکل‌ها و مدیریت قیمت‌گذاری فعال شود و در اختیار مرغداران قرار گیرد.


Page Generated in 0/0054 sec