printlogo


کد خبر: 150707تاریخ: 1394/10/1 00:00
سرخط خبر

  سیدناصر سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به از سرگیری سوآپ فرآورده نفتی از کشورهای حاشیه دریای خزر، گفت: هم‌اکنون سوآپ گازوئیل و گاز مایع توسط بخش خصوصی و با نظارت دولتی از سرگرفته شده است.
  وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای پشتیبانی از صادرات کشاورزی، پیش‌بینی یکهزار میلیارد تومان یارانه صادراتی در بودجه ۹۵ دیده شد.
 بولنت تفنگچی، وزیر تجارت و گمرک ترکیه اعلام کرد روسیه تاکنون 27 کشتی و هواپیمای حامل کالاهای ترک را بازگردانده است
  صادرات نفت عربستان در اکتبر ۲۰۱۵ با افزایش ۲۵۳ هزار بشکه‌ای نسبت به ماه قبل از آن به 364/7 میلیون بشکه در روز رسید.
 بنا بر دستورالعملی که بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ کرده است از اول دی(امروز)، بانکی که حساب دستگاه کارتخوان به آن متصل است باید در ازای هر تراکنش خرید از
50 تا 250 تومان کارمزد پرداخت کند.
 غلامرضا بستان‌منش، مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعداد ۹۹۱۷ نفر از کارگران، تمایل خود را برای خرید سهام ترجیحی اعلام کردند، گفت: در سال جاری تعداد ۱۹۹۸۷۰۲۳۴ سهم به ارزش ۱۵۳۹۰۷۴۳۱۹۱۳۹ ریال در سراسر کشور به کارگران واگذار شده است.
 سیدمحسن طباطبایی‌مزدآبادی، دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با اشاره به تبعات اقتصادی آلودگی هوا گفت: هزینه آلودگی هوا برای پایتخت 5/6 هزار میلیارد تومان است.
 علیرضا هدایتی، مدیرکل حراست سازمان جنگل‌ها گفت: از میان پرونده‌های در حال پیگیری فقط یکی از این پرونده‌ها که در مراجع قضایی مطرح است و به اراضی تصرفی ۲۹۶ هکتاری فرحزاد مربوط می‌شود، دارای ارزشی معادل ۱۱ درصد خسارت مالی جنگ تحمیلی برآورد شده است.
 تسنیم خبر ‌داد: بیمه ۳۲ هزار بازنشسته ذوب‌آهن اصفهان قطع شد.
 میرحبیب طباطبایی، مسؤول برنامه‌ریزی مرکز اصناف و بازرگانان، خدمات الکترونیکی این مرکز را «پروانه کسب الکترونیکی»، «ثبت نمایندگی شرکت‌های خارجی»، «رسیدگی به شکایات» و «انتخابات الکترونیکی اتحادیه‌های سازمان نظام صنفی کشور» اعلام کرد.
 


Page Generated in 0/0057 sec