printlogo


کد خبر: 150731تاریخ: 1394/10/1 00:00
سلام وطن

  وقتی دیپلمات‌هایی که از سوی رئیس‌جمهور محترم بهترین دیپلمات‌های دنیا نامیده می‌شوند،‌ به یک نامه می‌خواهند درباره تحریم جدید آمریکا اکتفا کنند و نامه وزیر خارجه آمریکا را محکم و متقن می‌دانند در حالی که قانون قطعا از وعده یک وزیر که تنها تا یک سال دیگر هست محکم‌تر و احتمال اجرایش به مراتب بیشتر است، دیگر چه انتظاری ملت از اینها باید داشته باشد؟ انتظار داشته باشیم در مذاکرات نگذارند حق کشور ضایع شود؟ انتظار داشته باشیم برجام را توافقی ضعیف بدانند؟ خب! همینند دیگر.
امیری
  اینقدر در جامعه خانواده‌هایی داریم که وضع زندگی‌شان خوب نیست و به نان شب‌شان هم محتاجند که دیگر آجیل ۵۰ هزار تومانی و هندوانه کیلویی چند هزار تومانی و شب یلدا و... برای‌شان معنا ندارد.‌ ای‌کاش اینقدر هم تلویزیون به زخم این خانواده‌ها و بویژه پدر و مادرهای‌شان نمک نمی‌پاشید.
 نیلچی
  ماه‌هاست آل‌سعود دارد وحشیانه مردم یمن را به خاک و خون می‌کشد و دنیا عین خیالش نیست. انگار نه انگار اینهایی که روزانه و شبانه در حال قتل‌عام شدن هستند، انسانند! خدا عذاب سعودی‌ها و حامیان‌شان را زیاد کند. آخر کشتن این همه آدم در چند ماه چه ثمری برای‌شان داشته که دست‌بردار نیستند؟
یک هموطن
  در حالی که این همه مشکلات مالی در خانواده‌ها وجود دارد و مردم در وضعیت معیشتی خوبی به سر نمی‌برند، گرانی‌های یواشکی حالا چند وقتی است باب شده و بدون اعلام می‌بینیم برخی کالاهای ضروری زندگی مانند مواد غذایی گران شده است. آیا برنامه‌ای برای کنترل این وضع وجود ندارد یا اصلا دولت خودش از این گرانی‌ها
حمایت می‌کند؟
تقوی


Page Generated in 0/0058 sec