printlogo


کد خبر: 150761تاریخ: 1394/10/1 00:00
فریاد لبیک یا مهدی در مسجد مقدس جمکران طنین‌انداز شد

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در روز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی مسجد مقدس جمکران، اجتماع بزرگ منتظران ظهور عصر دیروز با حضور خیل کثیر عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
در ابتدای این برنامه که تولیت، معاونان و جمع زیادی از خادمان مسجد مقدس جمکران در آن حضور داشتند، پرچم فیروزه‌ای رنگ در میان فریادهای لبیک یا مهدی منتظران قیام بر فراز گنبد این مسجد مقدس به اهتزاز درآمد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در اجتماع بزرگ منتظران در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه تقوا در قرآن کریم 11 مرتبه به  یک صورت مطرح شده است، اظهار کرد: پیامبران الهی توصیه به تقوا می‌کردند به این شکل که تقوای خدا را داشته باشید و از مولای خود اطاعت کنید.
وی با اشاره به اینکه محل توجه اصلی
«اتقوا ‌الله» اطاعت از خدای متعال است، اظهار کرد: مهم‌ترین تقوا اطاعت از ولی خداست و خدا در قرآن برای ما روشن کرده است که خدا می‌خواهد امام زمان(عج) بیاید و از او اطاعت شود.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: لبیک یا مهدی یعنی ما آیه قرآن را شنیدیم و از ایشان اطاعت می‌کنیم. مهم‌ترین مصداق تقوا اطاعت از ولی خداست.
شعرخوانی حاج ولی‌الله کلامی‌زنجانی، مداحی حاج مهدی رسولی و همخوانی گروه سرود ره‌پویان ولایت از دیگر برنامه‌های این اجتماع باشکوه بود.
پیش از این نیز مراسم بزرگ مهدی یاوران با حضور دانشجویان مهدی یاور از سراسر کشور در شبستان کربلا برگزار شد.


Page Generated in 0/0061 sec