printlogo


کد خبر: 150902تاریخ: 1394/10/5 00:00
اخبار

اعلام آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت
سینمای ایران این روزها با تعداد زیادی آثار در حال اکران مواجه است که از چهارشنبه هفته گذشته فیلم‌های «پی 22» و «حکایت عاشقی» با موضوعاتی در بخش مقاومت و دفاع‌مقدس به این چرخه اضافه شدند. فیلم سینمایی «پی 22» در روز چهارشنبه 2 میلیون داشت و پنجشنبه گذشته به فروش 6 میلیون و 600 هزار تومانی دست یافت. در میان آثار در حال اکران، فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است. امیرقطبی مدیر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم«در مدت معلوم» که فضای اجتماعی با رگه‌های طنز دارد، گفت: فیلم «در مدت معلوم» در 23 سالن سینما و در 9 روز نمایش در تهران به فروش 310 میلیون تومان رسیده است. اما محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت پخش نور تابان درباره فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» توضیح داد: تیزر جدید فیلم از روز شنبه در ایام هفته وحدت از تلویزیون پخش خواهد شد. تعداد سینماهای فیلم محدود شده و شب گذشته با در اختیار داشتن تنها 9 سالن سینما در تهران به فروش 22 میلیون تومان در تهران دست یافت و هم‌اینک فروش کل فیلم 15 میلیارد و 300 میلیون تومان است. غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» گفت: هم‌اینک فیلم در تهران به فروش یک‌میلیارد و 50 میلیون تومان رسیده است. فیلم شب گذشته 17 میلیون تومان در تهران فروش داشته تا فروش کل فیلم به 2 میلیارد و 610 میلیون تومان برسد.  علی شعبانی، مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم «پدر آن دیگری» توضیح داد: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش 500  میلیون تومان در تهران رسید و در شهرستان‌ها به فروش 110 میلیون دست یافت. وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش 720 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 130 میلیون تومان رسیده است.

«بگو بخند» در شبکه افق راه افتاد
پخش برنامه تلویزیونی «بگو بخند» با اجرای رضا احسان‌پور کاری از باشگاه فیلم سوره از شبکه افق سیما آغاز شد.  به گزارش «وطن امروز»، این برنامه طنز تلویزیونی که با ساختار استندآپ کمدی و با اجرای رضا احسان‌پور، شاعر و طنزپرداز در چندین قسمت تولید شده است، به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت هر شب از شبکه افق پخش می‌شود. نویسندگی متن‌های این برنامه را حسین حقیقی و رضا احسان‌پور و کارگردانی آن را سیدعلی طباطبایی‌نژاد برعهده داشته‌اند.  برنامه تلویزیونی «بگو بخند» می‌کوشد با بیان شاد و طنازانه به برخی عادات در سبک زندگی و رفتار‌های جامعه بپردازد و ضمن به وجود آوردن فضایی طنز و خندان پیام‌هایی اخلاقی را به مخاطب برساند.

«هیهات» در راه جشنواره فیلم فجر
فیلم ۴ اپیزودی دانش اقباشاوی، هادی نائیجی، هادی مقدم‌دوست و روح‌الله حجازی با نام «هیهات» در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کند.  محمدرضا شفیعی که تازه‌ترین فیلم خود را براساس داستانی از 4 کارگردان و نویسنده مقابل دوربین برده بود، پس از چند ماه کار بدون وقفه، فیلمبرداری «هیهات» در روایت سوم به کارگردانی هادی مقدم‌دوست را در کربلا به پایان رساند. طبق تصمیم‌گیری تهیه‌کننده و کارگردانان، فیلم سینمایی «رند» به «هیهات» و با نام بین‌المللی Never تغییر نام داده و قرار است برای نمایش در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود. این اثر به‌عنوان اولین فیلم 4 اپیزودی سینمای ایران با 4 کارگردان و نویسنده  بوده که پیش از این با نام «رند» کار خود را آغاز کرده بود. این پروژه اپیزودیک با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی، محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج بوده و برای حضور در جشنواره سی‌وچهارم فیلم فجر آماده می‌شود.

حضور یکی از مداحان در فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص»
کارگردان «۱۷۵ غواص» گفت: عبدالرضا هلالی بازیگر این فیلم سینمایی نبوده و تا چند روز آینده بازیگر نقش مداح اعلام می‌شود. به گزارش تسنیم، سعید چاری کارگردان فیلم «175 غواص» درباره اخباری مبنی بر تغییر نام این فیلم در رسانه‌ها توضیح داد: فیلم سینمایی «175 غواص» به «دایو» تغییر نام نداده است و «دایو» فیلم کوتاه داستانی دیگری با موضوع شهدای غواص بوده و هیچ ارتباطی به این فیلم ندارد.


Page Generated in 0/0062 sec