printlogo


کد خبر: 150951تاریخ: 1394/10/5 00:00
اخبار

اسدی آتش‌بس با کی‌روش را نقض کرد
بعد از مدت‌ها آتش‌بس بین کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی آن هم با دستور رئیس فدراسیون فوتبال، این‌بار دبیرکل فدراسیون فوتبال این آتش‌بس را نقض کرد و به سرمربی تیم‌ملی کنایه زد. براساس مصاحبه‌ای که پنجشنبه از علیرضا اسدی در روزنامه ایران ورزشی منتشر شده، دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره تعویق در پرداخت حقوق کی‌روش پرسیده، گفته است: «این پول دوزار از حقوق شما (خبرنگاران) بیشتر است، اینکه کجا پرداخت می‌کنیم چه فرقی به حال شما دارد و فکر نمی‌کنم جواب این مساله برای کسی سود داشته باشد». در حالی اسدی دستور رئیس فدراسیون را وتو کرده که در 2 ماه اخیر و بعد از جلسه کفاشیان با کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی و دستیارانش هیچ‌گاه دیگر خارج از مسائل فوتبالی حتی مقابل ادعاهای مایلی‌کهن صحبتی انجام نداده‌اند.  

پیشنهاد یک میلیون دلاری تیم روسی به طارمی
تیم فوتبال ترک گروژنی روسیه با پیشنهادی یک میلیون دلاری قصد دارد مهدی طارمی را به خدمت بگیرد. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اخبار فوتبال آسیا، مهدی طارمی مهاجم جوان پرسپولیس و تیم ملی ایران که توانست عنوان آقای گلی نیم‌فصل فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد توانسته خودش را به عنوان یک استعداد برتر نشان دهد. مهاجم 23 ساله که آقای گل فوتبال ایران است این فصل در 14 دیداری که به میدان رفته، 11 گل به ثمر رسانده است. باشگاه ترک گروژنی که در منطقه چچن فعالیت می‌کند و اکنون در رده هفتم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد، برای جذب این بازیکن پیشنهاد یک میلیون دلاری داده است. در حال حاضر سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در روستوف و علیرضا حقیقی در روبین‌کازان فعالیت می‌کنند و در صورتی که طارمی نیز به لیگ روسیه برود تعداد لژیونرهای ایران در این لیگ به عدد 4 می‌رسد. طارمی که در تابستان 2014 به پرسپولیس پیوسته تاکنون واکنشی به این انتقال نداشته و به نظر می‌رسد تمایل دارد تا پایان فصل در این تیم بماند.

رحمتی یک ماه خانه‌نشین شد
دروازه‌بان استقلال پس از آسیب‌دیدگی در بازی با تراکتورسازی به مدت 4 هفته دور از میادین فوتبال خواهد بود. آسیب‌دیدگی مهدی رحمتی در دیدار  با تراکتورسازی در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران روی داد. این دیدار روز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد که طی آن استقلال با 2 گل سجاد شهباززاده از سد میزبان خود گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. کاپیتان استقلال با وجود درد شدید، لنگ لنگان تا پایان مسابقه در زمین ماند اما صبح چهارشنبه، جهت بررسی آسیب‌دیدگی خود راهی کلینیک فیزیوتراپی استقلال شد. دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت اختصاصی مهدی رحمتی در همین‌باره گفت: پس از انجام معاینات بالینی و گرفتن ام‌آر‌آی، مشخص شد تاندون  یکی از عضلات 4 سر ران رحمتی در قسمت فوقانی به طول ٩ سانتیمتر دچار آسیب شده است. به همین دلیل این بازیکن باید 4 هفته به فیزیوتراپی و درمان بپردازد تا مهیای بازگشت به میادین شود.
 
فغانی نامزد قضاوت در جام‌جهانی
دبیرکل موقت فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو، اسامی داورانی که پتانسیل قضاوت در جام‌جهانی
2018 روسیه (آقایان) و جام‌جهانی
2019 فرانسه (بانوان) را دارند، اعلام کرد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فیفا در راستای برگزاری جام‌جهانی 2018 آقایان – روسیه و جام‌جهانی
2019 بانوان – فرانسه در نشستی که
29 آبان 94 برگزار کرد، داورانی از کنفدراسیون‌های فوتبال آسیا، آفریقا و اقیانوسیه که پتانسیل قضاوت در مسابقات فوق را دارند انتخاب کرد که در این میان نام علیرضا فغانی به عنوان داور وسط نیز به چشم می‌خورد.

اینترمیلان با مسی مذاکره می‌کند
مالک باشگاه اینترمیلان می‌گوید به محض آنکه قرارداد مسی با آبی‌واناری‌ها به پایان برسد مذاکرات خود را برای جذب او شروع خواهد کرد. به نقل از میدیاست، اینتر از زمانی که اریک توهیر به عنوان مالک آن انتخاب شده تغییرات زیادی داشته است. این تیم بدهی‌های خود را پرداخت کرده و بازیکنان خوبی هم جذب کرده است تا به روزهای اوج خود بازگردد. مالک اندونزیایی اینتر درباره جذب لیونل مسی گفت: چرا نباید به دنبال مسی باشیم. او بازیکن بزرگی است و به محض آنکه قراردادش با بارسلونا تمام شود مذاکرات خود را با او شروع می‌کنیم.


Page Generated in 0/0045 sec