printlogo


کد خبر: 150972تاریخ: 1394/10/6 00:00
سلام وطن

 از نمایندگان مجلس درخواست داریم برای قانون انتخابات چاره‌ای بیندیشند تا هرکسی نتواند کاندیدای مجلس شود و تنها زحمت شورای نگهبان برای احراز صلاحیت‌ها بیشتر شود. چطور است که چند زندانی سیاسی یا افرادی با سابقه بازداشت یا افرادی که در صنوف بی‌ربط به سیاست و اجتماع هستند ثبت‌نام می‌کنند در حالی که پیش از این نیز از این دست افراد به مجلس به خاطر مشهوریت ورزشی یا سینمایی ورود کردند و هیچ فایده‌ای نداشته‌اند؟
خمارلو
 هر روز در سازمان ملل قطعنامه‌ای و در آمریکا قانونی علیه ملت ایران تصویب می‌شود. چرا ایران باید با عجله اقداماتی را در جمع‌آوری سانتریفیوژها و درآوردن قلب رآکتور اراک انجام دهد که بعد از آن پشیمانی فایده‌ای ندارد؟
سهراب‌لو
 کارگروه اضطرار آلودگی هوا بازی تیم‌های فوتبال را تعطیل می‌کند اما مردم عادی باید در خیابان‌ها تردد کنند؟ مدارس باز باشد؟ مگر مردم عادی چه تفاوتی دارند؟ ریه‌های ما ایزوله است؟ خبر فوت یک سرباز راهنمایی و رانندگی در این هوا در خیابان کافی نبود؟ چرا هیچ ابتکاری از سوی دولت و این کارگروه‌ها نمی‌بینیم؟ وسط هفته تعطیلی اضافه می‌کردند مردم از این شهر خارج می‌شدند.
شعبان‌بیگی
 مدتی است که موسیقی‌های سنتی اقوام در رسانه ملی پخش نمی‌شود. از سیمای ملی درخواست دارم این موسیقی‌ها و نماهنگ‌ها نیز پخش شود چرا که بیشتر به موسیقی پاپ اهمیت داده شده است.
خدابنده
 بنده یک عضو کمیته امداد امام خمینی(ره) هستم که از رسیدگی‌ها به قشر مستمند همچون خودم و دیگر افرادی که زیر پوشش این نهاد هستند آنچنان که باید رضایت ندارم. مستمری‌های کمیته امداد در این گرانی‌های کشور به اندازه یک پیاله شیر در روز هم نمی‌رسد، چه رسد به اینکه مستاجر باشی و دختری دم‌بخت داشته باشی که خرج تهیه جهیزیه هم نداشته باشی.
رمضانی


Page Generated in 0/0056 sec