printlogo


کد خبر: 150987تاریخ: 1394/10/6 00:00
رویدادها

در آستانه ولادت پیامبر اعظم(ص)
آلبوم موسیقی فیلم «محمد(ص)» منتشر شد
در آستانه ولادت باسعادت پیامبر اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت، آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» منتشر شد. به گزارش تسنیم، این آلبوم فاخر و ارزشمند، شامل 20 قطعه و مجموعاً 65 دقیقه موسیقی متن فیلم است که تولید آن به‌سرپرستی الله‌راخا رحمان
(A. R. Rahman) نوازنده سر‌شناس موسیقی جهان، به‌همراه گروه ارکستر و 7 نوازنده مطرح دنیا به سرانجام رسیده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت پخش‌کننده چندرسانه‌ای آی‌تیونز (iTunes) یا از طریق این پیوند
 https: //itun. es/us/qxuX- آلبوم موسیقی فیلم را تهیه کنند. فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) روایتی از داستان دوران کودکی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است که مجید مجیدی، کارگردان ایرانی در مدت 7 سال آن را به تصویر کشیده است.   

حجت‌الاسلام سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد
حمایت مجلس از نمایش های ارزشی
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید اعلام کنم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حرکت‌هایی مانند نمایش «اروند خون» حمایت می‌کند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در فرهنگسرای بهمن به تماشای نمایش «اروند خون» نشست و پس از تماشای این نمایش با حضور در پشت صحنه اثر ضمن تشکر از عوامل گفت: نمایش شما یک نوع نوشتاری برای مخاطبانی است که جنگ را ندیده‌اند. شما نکات زیبای عملیات را به تصویر کشیده بودید. مساله مهمی که در این نمایش به آن اشاره شده بود، بُعد رضایت خانواده است، نوجوانانی که شناسنامه خود را دستکاری می‌کردند تا بتوانند در جنگ حضور داشته باشند. شما روح بلند این شهدا و شجاعت آنان را بخوبی تصویر کردید.  

«پهلوان سعید» حمید داوودآبادی منتشر شد
 کتاب «پهلوان سعید» نوشته حمید داوودآبادی روانه بازار کتاب شده است.  این کتاب که به زندگینامه و خاطرات شهید سعید طوقانی می‌پردازد، از سوی انتشارات نارگل منتشر شد.  گفتنی است، شهید سعید طوقانی متولد فروردین 1348 در تهران، زیر نظر پدرش، پهلوان اکبر طوقانی ورزش باستانی را فراگرفت و سال 1355 با چرخ 300 دور در 3 دقیقه، بازوبند پهلوانی کشور را از آن خود کرد.  وی در سن 15 سالگی در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید.

راه‌اندازی اولین شبکه اسلامی کودک و نوجوان به‌ زبان انگلیسی
اولین شبکه کودک اسلامی (مسلمان) انگلیسی‌زبان بزودی راه‌اندازی می‌شود و در کارنامه مجموعه شبکه‌های «هدهد» ثبت می‌شود. شبکه «هدهد» عربی که به‌عنوان اولین شبکه کودک عربی شیعی است در سال 2010 میلادی (1389 شمسی) و شبکه «هدهد فارسی» به‌عنوان اولین شبکه کودک فارسی‌زبان در سال 2012 میلادی (1391 شمسی) در گذشته راه‌اندازی شده است. همچنین بزودی اولین شبکه کودک اسلامی (مسلمان) انگلیسی‌زبان در کارنامه مجموعه شبکه‌های «هدهد» ثبت می‌شود و میهمان خانه‌های مسلمانان انگلیسی‌زبان می‌شود.


Page Generated in 0/0064 sec