printlogo


کد خبر: 151001تاریخ: 1394/10/6 00:00
سرخط خبر

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت از پنجره واحد تجارت فرامرزی حمایت می‌کند، گفت: سیاست دولت دسترسی آزاد همه به اطلاعات است.
 ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورایعالی فضای مجازی گفت: بیش از 114 شبکه اجتماعی در کشور بر 4 کارکرد ارتباطی، اطلاعاتی، خدماتی و سرگرمی فعال هستند.
 سیدکمال سیدعلی، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات با بیان اینکه تصویب نرخ ارز ۲۹۹۷ تومانی پیشنهادی در بودجه ۹۵، بانک مرکزی را ملزم به رعایت دقیق آن نمی‌کند، گفت: این نرخ فقط بانک مرکزی را ملزم می‌کند ارز را با مبلغ کمتر از آن در بازار نفروشد.
 بهمن دانایی، دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر با بیان اینکه ۶۵ درصد مطالبات چغندرکاران پرداخت نشده است، گفت: در صورت دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان طلب صنایع از دولت، مطالبات معوق کشاورزان پرداخت می‌شود.
 محمدرضا ملاصالحی، رئیس مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: اگر این بارهم صنایع لبنی مصوبه دولت را اجرا نکنند سازمان حمایت برای صیانت از حکم خود باید وارد عمل شود و با این مساله برخورد قانونی کند. اکنون اگر ۱۰۰ تومان به میانگین فعلی نرخ خرید شیرخام که حدود ۱۲۵۰ تومان است، افزوده شود این رقم به حدود ۱۳۵۰ تومان می‌رسد که بازهم ۹۰ تومان با نرخ مصوب ۱۴۴۰ تومان فاصله دارد ضمن اینکه در حال حاضر در برخی نقاط شیرخام به قیمت ۱۱۰۰ تومان از  دامداران خریداری می‌شود.
 


Page Generated in 0/0065 sec