printlogo


کد خبر: 151296تاریخ: 1394/10/13 00:00
سرخط خبر

 وزیر ارتباطات با اشاره به تعهد این وزارتخانه به پروژه شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: این پروژه در برنامه ششم توسعه حذف نشده و مشکل بودجه نیز برای آن وجود ندارد.
 کارشناسان، زیان اقتصاد ترکیه از تحریم‌های روسیه را ۱۰ میلیارد دلار در سال برآورد کردند که 5/3 میلیارد دلار از این رقم مربوط به توقف ورود گردشگران روس به ترکیه است.
 رئیس شورای رقابت در واکنش به صحبت‌های احمد توکلی، نماینده مجلس در بررسی پرونده رانت ۶۵۰میلیون یورویی، گفت: بررسی این پرونده همچنان ادامه دارد و شورا هنوز حکمی صادر نکرده که خلاف عدالت باشد.
 احمد امیرآبادی، عضو فراکسیون ضد رکود مجلس گفت: حوزه علمیه هم یک نماینده در شورای پول و اعتبار خواهد داشت.
 معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز تا ۱۵ دی است.
 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خواست جلوی تبلیغات برای مؤسسات غیرمجاز مالی و اعتباری که مورد تایید بانک مرکزی نیست را بگیرد.
 وزیر نفت بر بازرسی از دستگاه‌های دولتی به منظور پرهیز از استفاده بیش از حد از سوخت گرمایشی تاکید کرد.
 رضا پاشایی، رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفت: بیش از نصف کارخانه‌ها در حوزه قطعه‌سازی، تعطیل شده یا با توان و ظرفیت کمتر از ۳۰ درصدی خود کار می‌کنند.
 اکبر سهیلی‌پور، رئیس سازمان حسابرسی کشور با اشاره به حسابرسی از صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: در این صندوق 20 هزار میلیارد تومان کسری وجود دارد.
 انجمن صنفی تولید‌کنندگان کودهای کشاورزی اعلام کرد: در ایران کود شیمیایی در حد استاندارد اروپایی و در مواردی به مراتب باکیفیت‌تر از بعضی کودهای وارداتی تولید می‌شود اما مؤسسه خاک و آب برای واردات کود‌های خارجی تبلیغ می‌کند.
 براساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، نمک دریا با نام تجاری هستی غیراستاندارد است.
 علی پورکریم، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد: براساس بخشنامه‌های سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان تامین اجتماعی، مالیات هر واحد مسکن مهر 300 هزار تومان به اضافه مالیات بر ارزش افزوده بابت خرید مصالح و حق بیمه پروژه‌های مسکن مهر به ازای هر مترمربع واحد مسکن مهر برابر با 5 هزار و 200 تومان است.
 دبیر انجمن روغن‌نباتی اعلام کرد: گرفتن عوارض از واردات روغن خام قانونی و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار است.
 رضا تقی‌زاده، معاون بازاریابی و فروش سایپا  گفت: همه قراردادهای این شرکت برای تحویل خودروهای دارای وام ۲۵میلیونی، ۳۰ روزه بوده و به آن دسته از مشتریانی که تحویل خودروی‌شان با تاخیر روبه‌رو شده است، سود تاخیر روزشمار با نرخ ۳۰ درصد پرداخت خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0061 sec