printlogo


کد خبر: 151323تاریخ: 1394/10/13 00:00
اخبار

فروش خانه شوماخر برای هزینه درمان
هزینه‌های اسطوره آلمانی فرمول یک بعد از حادثه تلخی که دچار شد بسیار بالاست تا جایی که خانواده او مجبور شده‌اند بخشی از دارایی‌اش را در معرض فروش قرار دهند. شوماخر 700 میلیون یورو ثروت دارد. او باید ماهانه 500 هزار یورو هزینه درمان خود کند.
مایکل شوماخر قهرمان صاحبنام مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک در ماه دسامبر 2013 دچار حادثه تلخی شد و هنوز هم درد می‌کشد و در بیمارستان بستری است. هزینه‌های درمان این قهرمان سابق اتومبیلرانی بسیار بالاست تا جایی که خانواده او مجبور شده‌اند بعضی از دارایی‌های او را در معرض فروش قرار دهند تا بتوانند هزینه درمان او را تامین کنند.  همسر این قهرمان آلمانی چندی پیش مجبور شد هواپیمای شخصی او را که 35 میلیون یورو ارزش داشت بفروشد. الان نوبت به فروش یکی از منزل‌های گرانقیمت آنها رسیده است تا از این طریق بتوانند هزینه‌های درمان همسرش را تامین کنند. شوماخر سابقه 7 دوره قهرمانی مسابقات جهانی فرمول یک را در کارنامه دارد و به همین خاطر ثروت بسیار زیادی دارد. رسانه‌های آلمانی ثروت اسطوره این کشور را 700 میلیون یورو برآورد کرده‌اند، این در حالی است که هزینه‌های درمان او ماهی 500 هزار یورو است که این هم رقم بالایی است و خانواده شوماخر را مجبور کرده بعضی از دارایی‌های خود را در معرض فروش قرار دهند.

اکیپ رونالدو را تحقیر کرد
کریستیانو رونالدو جزو 3 ‌نفر نخست بهترین بازیکنان سال 2015 از نگاه روزنامه اکیپ فرانسه نیست.  این بازیکن پرتغالی حتی در بهترین ترکیب سال 2015 این روزنامه فرانسوی جای ندارد و این نشان می‌دهد او شانسی برای رسیدن به توپ طلا ندارد. در نظرسنجی‌ای که روزنامه اکیپ فرانسه انجام داد مثلث MSN آبی و اناری‌ها به‌عنوان 3 بازیکن برتر فوتبال جهان در سل 2015 انتخاب شد. در این نظرسنجی که این روزنامه سرشناس فرانسوی انجام داد از 100 بازیکن برتر فوتبال جهان سخن به میان آمد که نتیجه آن نشان داد نامی از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در بین 3 گزینه نخست به چشم نمی‌آید بلکه این مثلث آبی و اناری‌ها هستند که به خاطر درخشش در سال 2015 در صدر قرار گرفتند.  در این فهرست 100 نفره، لیونل مسی در صدر قرار دارد و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد او شانس نخست برای کسب توپ طلای سال 2015 است. بعد از مسی نوبت به نیمار می‌رسد، او هم در بین 3 گزینه نهایی توپ طلاست و فصل درخشانی را با بارسلونا پشت سر گذاشت.

احضار مکانی به دادسرای ویژه جرائم ورزشی
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به شعب ویژه جرائم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.  سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی به شعب ویژه جرائم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.  اخیراً عکس‌هایی از دروازه‌بان پرسپولیس منتشر شده که برای این بازیکن دردسرهایی را به دنبال داشته است. یک منبع آگاه قضایی در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تایید کرد.

کاشانی: خاکپور با فدراسیون فوتبال کاری ندارد
سرپرست تیم‌ملی امید گفت: قرارداد خاکپور دلی است و کاری به فدراسیون ندارد.  حبیب کاشانی که به همراه تیم‌ملی امید به مشهد سفر کرده است درباره شرایط این تیم اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داشتیم. دیشب در هتل المپیک مراسم بدرقه خود را در تهران برگزار کردیم، در حال حاضر هم در حرم امام رضا(ع) هستیم، بعد از زیارت و استراحت کوتاه پرواز خود را به سمت دوبی خواهیم داشت.  وی اضافه کرد: تمام بازیکنان را در اختیار داریم و خوشبختانه مشکل روزبه چشمی هم حل شده است. این بازیکن بینی‌اش مشکلی ندارد و می‌تواند تیم‌ملی را برای مسابقه‌ها همراهی کند. او با پرواز ساعت 13:10 به جمع ملی‌پوشان ملحق خواهد شد.  وی درخصوص مشکل خاکپور و نیامدن به مراسم بدرقه‌ای که جمعه‌شب برگزار شد، عنوان کرد: من هم در جریان این موضوع نبودم و از حضور نیافتن خاکپور در این مراسم بی‌اطلاع هستم اما تنها چیزی که می‌دانم اینکه این مربی به فدراسیون فوتبال کاری ندارد و قراردادش دلی است.  وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با بازی‌های خوب بتوانیم بعد از 40 سال به المپیک صعود کنیم.


Page Generated in 0/0075 sec