printlogo


کد خبر: 151354تاریخ: 1394/10/14 00:00
سرخط خبر

  محمود زیبایی، رئیس گروه توسعه و امنیت اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از انتظار برقراری سوئیفت همزمان با لغو تحریم‌ و روز اجرای برجام خبر داد و گفت: برای بازگشت به شبکه سوئیفت 2 کمیته ویژه در این باره تشکیل شد.
  رحمت‌الله پورموسی، دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: نباید مشکلات اقتصادی کارفرمایان را به مزد کارگران گره زده و به علت وجود چالش‌های موجود در بازار کسب و کار مزد کارگران را کاهش داد.
  وزیر نفت با اعلام اینکه در طرح رتبه‌بندی جایگاه‌ها، دنبال گران کردن بنزین نیستیم، گفت: ایران با افزایش صادرات ۵۰۰ هزار بشکه‌ای نفت‌خام در پساتحریم به دنبال پس گرفتن سهم خود است و قصد تخریب بازار را ندارد.
  مهدی موذن، رئیس شورای مرکزی سازمان کاردان‌های فنی ساختمان در واکنش به دخالت‌های مستقیم همکاران وزیر راه و شهرسازی از این سمت استعفا کرد.
  احمدرضا توکلی، مجری طرح‌های بهینه‌سازی سازمان بهینه‌سازی مصرف انرژی گفت: بخش ساختمان با داشتن بیش از 29 میلیون مشترک سهمی معادل 47 درصد از مصرف کل برق را به خود اختصاص داده و متوسط مصرف برق این بخش 3212 کیلووات ساعت است.
  وزیر اقتصاد امارات اعلام کرد حجم سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در امارات در 2015 میلادی از مرز 126 میلیارد دلار گذشت.
  دانیل باخ، وکیل دپارتمان حقوقی آئودی گفت: آئودی به‌عنوان تولیدکننده خودروهای آئودی و مالک انحصاری برند آئودی هیچ نماینده، توزیع‌کننده یا واردکننده رسمی در ایران ندارد.
  فارس نوشت: کاهش درآمدهای نفتی و دیگر درآمدها تاثیر منفی روی اعتبارات عمرانی داشته و با گذشت ۹ ماه تنها ۳۹ درصد از اعتبارات آن پرداخت شده است.
 


Page Generated in 0/0057 sec