printlogo


کد خبر: 151355تاریخ: 1394/10/14 00:00
اخبار

 نرخ مرغ و ماهی در بازار
اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد. براساس این اعلام، دیروز قیمت مرغ زنده ۳۳۰۰ تومان، در میدان بهمن ۴۸۰۰ تومان، در کشتارگاه  ۴۹۰۰ تومان، توزیع در واحدهای صنفی  ۵۰۰۰ تومان و در مراکز خرده‌فروشی ۵۵۰۰ تومان است، ضمن اینکه نرخ این کالا نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ تومان کاهش داشته است. نرخ هرکیلوگرم ران مرغ نیز با کمر ۴۵۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ و ۵۵۰۰ تومان است.  از سوی دیگر نرخ انواع ماهی در مراکز خرده‌فروشی عبارت است از شیرجنوب ۲۲ هزارتومان، کپور ۱۴ هزارتومان، قزل‌آلا ۱۴هزار و ۵۰۰ تومان، شیرنیزه‌ای ۱۴ هزارتومان، تیلاپیا ۲۰ هزارتومان، آمور جنوب ۱۴ هزارتومان، آزاد دزفولی ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هامور جنوب ۲۱ هزارتومان و حلوای سیاه ۲۴ هزار تومان.


گول بنگاه‌های مسکن را نخورید
مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه تا پایان سال حدود ۵۰۰۰ مسکن‌مهر کیسون با همه امکانات به متقاضیان تحویل می‌شود به مردم اطمینان داد، شایعات درباره رها کردن پروژه‌های مسکن‌مهر کیسون از سوی افراد سودجو و دلالان بوده و بی‌پایه و اساس است.  سیدعلی‌اکبر طاهری در ادامه نقل و انتقال مسکن‌مهر در بنگاه‌ها را غیرقانونی اعلام کرد و به تسنیم گفت: متقاضیان مسکن مهر گول بنگاه‌های دلال را نخورند. وی با بیان اینکه متقاضیان در زمان خرید باید دقت کنند که این واحد به فرد دیگری واگذار نشده باشد از راه‌اندازی اداره‌ای در کارگزاری پرند با هدف جلوگیری از کلاهبرداری در خرید و فروش واحدهای مسکن‌مهر خبر داد و افزود: نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر در شرکت کارگزاری پرند انجام می‌شود و مردم بیخود هزینه الکی نکرده و به بنگاه‌ها مراجعه نکنند، چراکه بنگاه‌ها با نقل و انتقال واحدهای مسکن‌مهر، سر متقاضیان کلاه می‌گذارند.


نشست ستاد اقتصادی پساتحریم
پنجمین جلسه ستاد اقتصادی پساتحریم اتاق تهران به بررسی اقدامات و عملکرد کمیته‎های این ستاد گذشت. مهدی جهانگیری، رئیس ستاد اقتصادی پساتحریم اتاق تهران در این نشست از اعزام هیات تجاری اتاق تهران به نمایشگاه صنایع غذایی روسیه خبر داد. جهانگیری همچنین بر بازنگری در قانون سرمایه‌گذاری خارجی کشور تاکید کرد و از کمیته‌های تخصصی ستاد اقتصادی پساتحریم خواست این مورد را در اولویت کاری خود قرار دهند. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در این نشست مسؤولان کمیته‌های امور بین‌الملل، بررسی موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری خارجی، آموزش، رتبه‌بندی و طبقه‌بندی شرکت‌ها و اطلاع‌رسانی و ارتباطات به بیان آخرین اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود پرداختند.


Page Generated in 0/0054 sec