printlogo


کد خبر: 151363تاریخ: 1394/10/14 00:00
کوتاه و گویا

  سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت از اولین مرکز دیالیز موقوفه کشور در شهر الوند بازدید کرد و خواستار گسترش فرهنگ وقف در تمام عرصه‌های درمانی شد.
  فرح فرزانه، دبیر علمی اولین کنگره چالش‌های بالینی در زنان، مامایی و نازایی با اشاره به برگزاری این کنگره از 27 تا30 بهمن‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی گفت: علاوه بر سرطان پستان، سرطان‌های رحم و تخمدان نیز جزو سرطان‌های شایع به شمار می‌رود و پس از اینها سرطان دهانه رحم قرار دارد که می‌توان با تمهیداتی از بروز آن به‌سادگی پیشگیری کرد.
  جرجانی، مدیر اداره رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 6 از اجرای گشت ضربتی برای جمع‌آوری متکدیان در قلب پایتخت و مکان‌های بی‌دفاع شهری، خبر داد.
  به گفته سبحان یحیایی، مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور اجتماعی و فرهنگی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران براساس پژوهش‌های انجام‌شده درباره وضعیت ورزش، کمتر از 6 درصد جمعیت پایتخت ورزش همگانی را در برنامه‌های روزمره خود قرار داده‌اند.
  احد خوش‌زبان، مسؤول واحد فراهم‌آوری سلول‌های بنیادی بیمارستان فارابی از برگزاری اولین همایش کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در چشم‌پزشکی از سوی واحد فراهم‌آوری سلول‌های بنیادی بیمارستان فارابی با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی نهاد ریاست‌جمهوری و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در پنجشنبه اول بهمن‌ماه امسال خبر داد.


Page Generated in 0/0062 sec