printlogo


کد خبر: 151418تاریخ: 1394/10/15 00:00
سرخط خبر

 69 نفر از کشاورزان نمونه و افرادی که در امر تولید دام، محصولات باغی، منابع طبیعی و شیلات در سال کشاورزی 94-93 توانسته‌اند کیفیت تولید محصولات را ارتقا داده و آن را افزایش دهند از سوی وزیر جهاد کشاورزی لوح تقدیر دریافت کردند.
 وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه
۱۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی در اختیار بخش کشاورزی قرار می‌گیرد، گفت: ۲ هزار میلیارد تومان هم از منابع بانک کشاورزی به توسعه کشت گلخانه‌ها و تولید ماهی در قفس اختصاص دارد.
 تسنیم نوشت: مدارک موجود نشان می‌دهد وزیر نفت در تاریخ ۱۰ اسفند ۹۳ از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درخواست تامین یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون دلار ارز برای واردات روزانه 6/5 میلیون لیتر بنزین را کرده است.
 شرکت ملی نفت ایران و شل برای چگونگی پرداخت بدهی معوق 3/2 میلیارد دلاری به توافق نهایی دست یافتند و قرار است در صورت تسویه بدهی‌ها، صادرات نفت به این شرکت انگلیسی از سرگرفته شود.
 جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه از واگذاری‌ها راضی نبودیم، رقم سهام واگذار شده در
۹ ماه ابتدای امسال را ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۱۷ درصد واگذاری‌ها به بخش خصوصی واقعی بود.
 دیوان عالی آمریکا هفته آینده درباره توزیع 5/2 میلیارد دلار پول ایران بین ۱۳۰۰ آمریکایی به بهانه آسیب دیدن از اقدامات منتسب به ایران تصمیم‌گیری خواهد کرد.
 غلامرضا انبارلویی، یکی از اعضای هیأت تطبیق با رد تصویب مدل جدید قراردادهای نفتی کشور در این هیأت گفت: هنوز این مدل قراردادی در هیأت تطبیق نهایی نشده است.
 نتایج یک تحقیق نشان داد ایران پنجمین نفت ارزان در جهان را تولید می‌کند و هزینه تولید هر بشکه نفت در ایران
6/12 دلار است.
 مدیرکل طرح و برنامه بانک مسکن می‌گوید: بانک مسکن همین الان هم از بابت نرخ سود وام ۶۰ میلیونی که 5/18 درصد است، ضرر می‌دهد.  
 


Page Generated in 0/0074 sec