printlogo


کد خبر: 151453تاریخ: 1394/10/15 00:00
سلام وطن

 این دولت فکر می‌کند با انفعال و ترس و محافظه‌کاری و بی‌عزتی می‌توان روابط را با همسایه‌ها حسنه کرد و در دنیای ظلم و استکبار با ژست و لبخند صلح جهانی را حفظ کرد؟!
شریعتمدار
 از مسؤولان سازمان حج و زیارت که گفته بودند اگر پرونده 2 خاطی کودک‌آزار سعودی به نتیجه برسد درباره از سرگیری حج عمره فکر می‌کنیم خواهشمندم در صورت اجرای حکم آن 2 نفر باز هم به از سرگیری عمره فکر نکنند چرا که عربستان سعودی شیعه‌کشی را سرلوحه کار خود در یمن، منا و اعدام شیخ نمر کرده است و ما نیازی به رفتن به عمره نداریم. حج  عمره ما زیارت علی ابن موسی‌الرضا(ع) و عتبات مقدسه عراق است.
مقدادی
 از مسؤولان سیاست خارجی ایران درخواست دارم هر نوع پیگیری را درباره شهدای منا از سوی مجامع بین‌المللی با قوت انجام دهند و به مردم اطلاع‌رسانی کنند. این نباشد که فکر کنند ما خون‌های ریخته شده از سوی وهابیون عربستان را از خاطر برده‌ایم.
سمیعی‌فر
 ای کاش رئیس‌جمهور محترم در بیانیه محکوم کردن اعدام شیخ نمر بیش از آنکه به حوادث داخلی پس از این فاجعه در مشهد و تهران و پیگیری آن می‌پرداختند بیشتر درباره محکوم کردن بین‌المللی این اعدام و برخوردهای دیپلماتیک در مقابل عربستان سخن می‌گفتند.
614****0935
 بنده مطالب روزنامه «وطن امروز» را در شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کنم. صفحه اول شما را هم از اینستاگرامتان دنبال می‌کنم و از شما تشکر می‌کنم به‌خاطر این مجاهدت‌ها.
300****0912


Page Generated in 0/0077 sec