printlogo


کد خبر: 151465تاریخ: 1394/10/16 00:00
سرخط خبر

 پرداخت ۵۰ هزار فقره تسهیلات نوسازی بافت فرسوده بانک مسکن آغاز شد.
 وزیر نیرو گفت: اگر فردی که مسؤولیتی در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو دارد از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدایی استفاده کند، بشدت با وی برخورد خواهد شد.
 نشریه اقتصادی اکونومیست پیش‌بینی کرد رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۱۶ به 7/2 درصد برسد.
 رحیم میدانی، معاون وزیر نیرو در امور آب با بیان اینکه بودجه بخش آب کشور در سال آینده، یکهزار میلیارد تومان کمتر می‌شود، گفت: در حال حاضر نیز در بخش آب کشور 150 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام داریم.
 تسنیم نوشت: در حالی اواسط مهر امسال مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر لغو تحریم‌ها در ژانویه ۲۰۱۶ میلادی تأکید کرده بود که هنوز تحریم‌ کشتیرانی لغو نشده است.
 عباس کاظمی، معاون وزیر نفت دریافت روزانه ۸۰۰ هزار لیتر بنزین پتروشیمی با استاندارد یورو۴ از تیرماه ۱۳۹۴ توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی را تایید کرد.
 علی کریمی، سخنگوی بانک مرکزی گفت: در حال حاضر بانک مرکزی حدود 1720 میلیارد تومان بابت تامین مالی وام 25‌میلیون تومانی خودرو به حساب بانک‌های عامل واریز کرده تا در اختیار بانک‌های عامل برای پرداخت به خودروسازان قرار گیرد.
 سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بسته‌های مکالمه نامحدود 3 اپراتور تلفن‌همراه با نام‌های «هدفت را بزن»، «شگفت‌انگیز» و «دکا» را به‌دلیل برهم‌زدن بازار رقابتی موبایل با دستور رگولاتوری و موافقت اپراتورها حذف کرد.
 تنها چند هفته پس از مصوبه اخیر کنگره آمریکا برای اعمال محدودیت تردد به ایران، هیأت ۱۲۰ نفره تجاری دانمارک که در رأس آن وزیر خارجه این کشور حضور داشت، برای همکاری‌ دوجانبه وارد ایران شد.
 با تصویب هیات وزیران، اعتبارات امسال مسکن‌مهر بالغ بر 200 میلیارد تومان در بخش‌های تخفیف عوارض پروانه، حمایت‌های مالی، تراکم و ایجاد تأسیسات عمومی این پروژه توزیع می‌شود.
 سیدابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم گفت: شرکت‌های تعاونی روستایی که حداقل ۲۵ خانواده در آن مشارکت داشته باشند تا سقف ۷۵۰میلیون تومان وام با کارمزد ۳ درصد می‌گیرند.
 مهر نوشت: به‌دنبال کاهش قیمت نفت، بهای تک‌محموله LNG در بازار جهانی به نصف کاهش یافته است.
محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عرضه محصولات پتروشیمی خارج از این بازار متشکل را تخلف از قانون اعلام کرد.
 


Page Generated in 0/0056 sec