printlogo


کد خبر: 151482تاریخ: 1394/10/16 00:00
سلام وطن

  زمانی دوران انتقاد از برجام به پایان می‌رسد که لااقل تحریم‌ها نیز پایان پذیرد. نه اینکه علاوه بر تحریمی که برداشته نشده، تحریمی اضافه شود. آن هم در دی‌ماه که وعده شما در پایان تحریم‌ها بود.
517****0917
 از برکت این دولت انرژی‌های هسته‌ای و نفت ما برای خارجی‌ها مفت و برای ما ایرانی‌ها انرژی‌ها گران‌تر شد! از طرف آنها می‌گویم، روحانی مچکریم.
سالاری
 اینجانب که در سال 88 و دوران مدیریت آقای هاشمی در شرکت متروی تهران بازنشسته شده‌ام تاکنون نتوانسته‌ام حق و حقوق کارگری و حق بیمه تامین اجتماعی‌ام را دریافت کنم. پس از شکایت‌ها و دریافت حکم دیوان عدالت اداری به نفع اینجانب هنوز که هنوز است تامین اجتماعی مبلغ مورد تایید مراجع قضایی را به بنده نمی‌دهد.
جواد انصاریون
 گویا دولت قصد ندارد تا زمانی که تحریم‌ها برداشته شود به بخش اقتصادی خود تحرکی در راه اقتصاد مقاومتی بدهد. هرچه منتظریم تحرکی از این دوستان ببینیم زمان می‌گذرد اما خبری نیست!
قاسم‌ خانی
 جیبوتی و سودان و بحرین چه سودی به ایران می‌رساندند که حال با قطع روابط دیپلماتیک با ایران بخواهند ضرری برسانند!
سلیمانی
 به نظر بنده ضعف دولت در تصمیم‌گیری صحیح در سیاست خارجی منطقه و باج دادن به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس باعث گستاخی آنها در قطع روابط با ایران شده است.
شایانی‌فر
 پیش از اعدام آیت‌الله نمر برخی خبرگزاری‌های طیف اصلاحات مدعی شده بودند که آقای هاشمی رفسنجانی درباره این محکومیت پادرمیانی کرده‌اند و مقامات عربستان پذیرفته‌اند! حال فهمیدم که یک روده راست در دل این جماعت
اصلاحاتی نیست.
سبحانی


Page Generated in 0/0061 sec