printlogo


کد خبر: 151497تاریخ: 1394/10/16 00:00
اخبار

افشاگری بزرگ دستیار بنیتس
دستیار سرمربی اخراجی رئال‌مادرید دست به افشاگری بزرگی زد و بازیکنان رئال را به خیانت و توطئه علیه سرمربی خود متهم کرد. به نقل از روزنامه مارکا، رئال‌مادرید در هفته هجدهم رقابت‌های لیگا با تساوی 2 - 2 برابر والنسیا متوقف شد و همین باعث شد تا سران این باشگاه در نهایت تصمیم خود را در مورد رافائل بنیتس اعلام و این مربی باتجربه اسپانیایی را از کار برکنار کنند. هنوز بنیتس واکنشی به اخراج خود از سکان هدایت رئال‌مادرید نداشته است اما آنتونیو گونزالس دستیار او در گفت‌وگویی که با روزنامه مارکای اسپانیا داشت، دست به افشاگری بزرگی زد که بدون شک واکنش‌های زیادی به دنبال خواهد داشت.  گونزالس بازیکنان رئال‌مادرید را به خیانت متهم و تاکید کرد آنها دست به دست هم دادند تا زمینه را برای اخراج این مربی فراهم کنند.  او ادامه داد: از همان هفته نخست که رئال‌مادرید با تساوی بدون گل برابر خیخون متوقف شد چیزهای بسیار عجیبی دیدم. بازیکنان هیچ توجهی به سخنان و توصیه‌های بنیتس نداشتند. در دیدار نخست وقتی بازیکنان به رختکن آمدند بنیتس شروع به صحبت کردن با آنها کرد اما چیز بسیار عجیبی را مشاهده کردم. وی همچنین اضافه کرد: در حالی که بنیتس با بازیکنان صحبت می‌کرد آنها سر به زیر بودند و با کفش‌های خود بازی می‌کردند و بعضی هم شروع به خنده کرده بودند و انگار نه انگار که سرمربی تیم با آنها صحبت می‌کند. چنین چیزی را تا الان ندیده بودم. آنها دلیل اصلی اخراج بنیتس بودند.  سران باشگاه رئال‌مادرید زین‌الدین زیدان را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده‌اند و اسطوره فوتبال فرانسه باید در نخستین تجربه مربیگری خود هدایت کهکشانی‌ها را برعهده گیرد.

نام زهرا نعمتی در میان ورزشکاران تأثیرگذار
کمیته بین‌المللی پارالمپیک از ٦ تیرانداز و ٨ تنیس‌باز با ویلچر به‌عنوان کسانی نام برد که در پارالمپیک ٢٠١٦ تاثیر زیادی می‌گذارند که نام زهرا نعمتی در بین این ورزشکاران به چشم می‌خورد. به نقل از سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC)، با نزدیک شدن به پارالمپیک ٢٠١٦ این کمیته از ورزشکاران تاثیرگذار نام برد. این کار برای آشنایی بیشتر رسانه‌ها با این ورزشکاران انجام می‌شود. از روز‌های ٤ تا ١٥ ژانویه، IPC هر روز نام ورزشکاران تاثیرگذار دو رشته ورزشی را اعلام خواهد کرد.  در خبر کمیته بین‌المللی پارالمپیک درباره زهرا نعمتی آمده است: او اولین زن ایرانی است که مدال طلای پارالمپیک را در بازی‌های لندن کسب کرد. او سهمیه المپیک و پارالمپیک ریو ٢٠١٦ را به دست آورده است.

نویدکیا در یک‌قدمی آبی‌ها
رسول نویدکیا به یک‌قدمی باشگاه استقلال رسید. باشگاه استقلال در تلاش است بعد از مهدی مومنی، رسول نویدکیا را به خدمت بگیرد.  این بازیکن روز سه‌شنبه جلسه‌ای را با مسؤولان سپاهان داشت و در صورتی که بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد، به استقلال می‌پیوندد. ظاهرا بحث معاوضه رمضانی با نویدکیا منتفی شده و این بازیکن قرار است خودش رضایتنامه‌اش را از سپاهان بگیرد. از طرف دیگر، استقلالی‌ها بدشان نمی‌آید پروپییچ را با مهدی ترابی عوض کنند ولی این امر با مخالفت شدید مجید جلالی همراه شده است.  در لیست مظلومی، بازیکنان دیگری از جمله بختیار رحمانی و داریوش شجاعیان حضور داشته‌اند که عملا حضور آنها به دلایل مختلف در استقلال منتفی است.  

پانادیچ: بیماری پدرم دلیل جدایی‌ام از پرسپولیس بود
مربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس تنها دلیل جدایی‌اش از این تیم را بیماری پدرش عنوان کرد.  به گزارش مهر، آندره پانادیچ دستیار اول برانکو ایوانکوویچ هفته گذشته پیش از ترک ایران از سمت خود استعفا کرد و به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به خاطر بیماری پدرش دیگر نمی‌تواند در ایران بماند. اما این مربی روز گذشته به‌عنوان سرمربی جدید تیم «ایسترا» انتخاب شد تا صحبت‌هایی مبنی بر این مطرح شود که پانادیچ به خاطر پیشنهاد جدید بیماری پدرش را بهانه جدایی از پرسپولیس کرده است.  آندره پانادیچ درباره علت جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: من به هیچ عنوان قصد ترک پرسپولیس را نداشتم اما متاسفانه به خاطر برخی مشکلات خانوادگی مجبور به این کار شدم. پدرم بیمار است و به همین علت من باید در کنار او حضور داشته باشم.  وی درباره اینکه او به علت پیشنهاد سرمربیگری تیم ایسترا از سمت خود در پرسپولیس استعفا داده است، افزود: اصلا اینطور نیست. من قلبا پرسپولیس را دوست داشتم اما باید در کنار خانواده‌ام حضور داشته باشم.


Page Generated in 0/0060 sec