printlogo


کد خبر: 151738تاریخ: 1394/10/21 00:00
اخبار

آمریکا می‌خواهد در مجلس شورا و مجلس خبرگان نفوذ کند
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی و اگر بتواند در مجلس خبرگان نفوذ کند و هر دو نفوذ بسیار خطرناک است. به گزارش تسنیم، اعضای شورای مرکزی جبهه ایستادگی با آیت‌الله موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار آیت‌الله موحدی‌کرمانی به شرایط اصولگرایی اشاره کرد و گفت: هرچه زمان می‌گذرد بیشتر پی می‌بریم که اصولگرایی در جامعه سیاسی ما هم ریشه‌دار است و هم توسعه یافته است و اصولگرایان نیروهای انقلابی هستند که دغدغه اعتلای نظام و کشور و یاری رهبری را دارند.  دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی و اگر بتواند در مجلس خبرگان نفوذ کند و هر دو نفوذ بسیار خطرناک است. در این شرایط اگر کسی آماده شود و ندای هل من ناصر قرآن را پاسخ دهد بسیار ارزشمند است.  آیت‌الله موحدی‌کرمانی تصریح کرد: تصور نکنید مردم همین‌طور رای در صندوق می‌اندازند. مردم ما عموما بصیر هستند، شما هم تلاش کنید کسانی را که فریب خورده‌اند بیدار کنید. کسانی باید به مجلس بروند که پیرو رهبری باشند و اسیر نفوذ دشمن نشوند.

نیروی قدس نبود ده‌ها حادثه شبیه پاریس رخ می‌داد
رئیس مجلس با تقبیح اقدامات کنگره آمریکا درباره سپاه‌پاسداران و نیروی قدس، گفت: اگر نیروی قدس در مقابل تروریست‌ها حضور نداشت که شما ده‌ها حادثه شبیه پاریس را مشاهده کرده بودید. به گزارش مهر، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح‌های اخیر کنگره آمریکا گفت: درباره اقدامات اخیر برخی نمایندگان آمریکا و طرح‌های سرهم‌بندی شده آنها باید گفت هر سه طرحی که مطرح کرده‌اند، نامی جز ایذا بر آن نمی‌توان نهاد که قصد آنها تخریب پرونده حل و فصل اتمی است که ایران و 1+5 به ثمر رسانده‌اند.  وی تاکید کرد: اگر حکومت آمریکا از یکپارچگی در تصمیم‌گیری برخوردار نیست، هزینه آن را سایر ملت‌ها نباید بدهند. لاریجانی ادامه داد: اقدامی که چندی پیش درباره روادید در خلال بودجه آمریکا انجام گرفت، قطعا مخالف روح برجام بود و اگر آن را اصلاح نکنند، از طرف ایران مقابله به مثل خواهد شد و در این زمینه تدبیر شده است.  وی تصریح کرد: درباره این چند طرح نیز اگر دولت آمریکا مانع نشود، نمایندگان ملت در مجلس طرح‌های مقابل آن را به اجرا در خواهند آورد. رئیس مجلس اظهار داشت: چه معنایی دارد درباره سپاه پاسداران و سپاه قدس که چشم و چراغ ملت ایران در امنیت کشور هستند با گستاخی، طرح‌های ناشیانه مطرح می‌کنند. لاریجانی افزود: اگر نیروی قدس در مقابل تروریست‌ها حضور نداشت که شما ده‌ها حادثه شبیه پاریس را مشاهده کرده بودید.  وی گفت: سپاه و نیروی قدس مستحق تحقیر جیره‌بگیران صهیونیست‌ها در کنگره و سنا نیستند بلکه سیا یک نهاد تروریستی است که در ماجرای افغانستان و عراق به کرات با تروریست‌ها زد و بند داشته است.  نماینده مردم قم تصریح کرد: ارائه‌دهندگان طرح‌های سخیف درباره بنیه دفاعی کشور بویژه در زمینه موشکی و همین‌طور طرحی درباره سوابق هسته‌ای ایران پشیزی نزد ملت ایران محل اعتنا نخواهند بود، بلکه ملت ایران را در تقویت بنیه دفاعی کشور مصمم‌تر می‌کنند. لاریجانی تاکید کرد: چنانچه این مسیر را دنبال کنند، ما چه در زمینه دفاعی و چه در فعالیت هسته‌ای تجدیدنظر می‌کنیم.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله نمر امروز در مسجد ارک
مراسم بزرگداشت روحانی مبارز، شهید آیت‌الله نمر امروز دوشنبه در مسجد ارک تهران برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، احسان ایرانمنش، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اعلام این خبر اظهار داشت: این مراسم به همت بسیج دانشجویی و با همکاری جمعی از طلاب در مسجد ارک تهران برگزار خواهد شد. ایرانمنش تاکید کرد: این مراسم ساعت 14:30 روز دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام خسروپناه برگزار خواهد شد.  مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: با توجه به جنایت‌های وحشیانه آل‌سعود از آحاد ملت شریف ایران و دانشجویان انقلابی برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.


Page Generated in 0/0066 sec