printlogo


کد خبر: 151768تاریخ: 1394/10/21 00:00
اخبار

پرسپولیس در جام شهدا شرکت خواهد کرد
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در جام شهدا قطعاً حاضر خواهد شد، گفت: این جام می‌تواند محک خوبی برای ما باشد تا با آمادگی کامل به نیم‌فصل دوم لیگ برویم. برانکو ایوانکوویچ در حاشیه جلسه عصر دیروز و در جمع خبرنگاران با مثبت خواندن حضور در جام شهدا، گفت: ما به طور حتم در این جام شرکت خواهیم کرد. سرمربی پرسپولیس افزود: این تورنمنت می‌تواند برای پرسپولیس بسیار مفید بوده و می‌توانیم با آمادگی کامل نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم. جام شهدا به منظور بزرگداشت و گرامیداشت شهدای جنگ ایران و عراق برگزار می‌شود. ساختار این جام به صورت چهارجانبه است که در اولین دوره آن تیم‌های تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، ملوان بندر انزلی و پیکان تهران شرکت داشتند.

کارلوس کی‌روش دوشنبه در راه قطر
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران دوشنبه راهی قطر می‌شود. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فو‌تبا‌ل ایران دوشنبه راهی قطر می‌شود تا از نزدیک دیدار‌های تیم امید در راه کسب سهمیه المپیک را نظاره کند. کی‌روش از موزامبیک راهی قطر خواهد شد و پس از نظاره 2 دیدار تیم‌ملی امید قطر را ترک خواهد کرد. علی کفاشیان این خبر را تایید کرد.

درگذشت اولین زن راننده
فرمول یک
ماریا ترزا دفیلیپیز، اولین راننده زن فرمول یک در سن 89 سالگی درگذشت. دفیلیپیز ایتالیایی اولین زنی بود که در مسابقه‌های
گرند پری قهرمانی جهان فرمول یک مسابقه داد. او در سن 89 سالگی درگذشت. دفیلیپیز در سال 1958 کار خود را شروع کرد و در 3 گرندپری شرکت کرد. او در همان سال نتوانست در مسابقه‌های مازراتی و پورشه به موفقیت دست یابد. وی بعد از مرگ ژان بهرا مالک تیمی که در آن حضور داشت، از ورزش کناره‌گیری کرد. دفیلیپیز بعد از اینکه برادرانش به او گفتند توانایی رانندگی سریع را ندارد، دوباره در مسابقه‌های فیات 500 شرکت کرد و در این مسابقه‌ها پیروز شد. او گفته است مردان همیشه در توانایی او شک داشتند.
 


Page Generated in 0/0056 sec