printlogo


کد خبر: 151783تاریخ: 1394/10/21 00:00
سلام وطن

  ای‌کاش مطبوعات درباره نمایندگان دوره‌های گذشته مجلس که دوباره نامزد شده‌اند و شعارها و میزان کارآمدی‌شان گزارش می‌نوشتند تا مردم با ذهنی بازتر به پای صندوق رأی بروند.
زمانی
  فرزند بنده که پیش‌دبستانی می‌رود دچار شپش شده است. این بیماری در مدارس هم رشد کرده است. هم اطلاع‌رسانی کنید و هم راه درمان را اعلام کنید. برخی خانواده‌ها حیوانات خانگی دارند که باعث می‌شوند فرزندان‌شان مبتلا شوند و سپس فرزندان دیگران را هم آلوده می‌کنند.
ریاضی
  موضوع پرونده شکایت مالباختگان شرکت پدیده شاندیز درباره پرداخت مبلغ تعهدنامه به کجا رسید؟ ما باید تا کی منتظر بمانیم؟ لطفا پیگیری کنید.
138****0919
  مردم چشم‌شان به ردصلاحیت فتنه‌گران و عوامل آنها و سکوت‌کنندگان در مقابل فتنه‌گران است، اگر آنها تایید صلاحیت شوند شورای نگهبان وجهه خودش را در بین مردم از دست می‌دهد، اگر قرار است اعضای خانواده‌های اخلالگر در نظام اقتصادی و سیاسی ایران تایید صلاحیت شوند دیگر مردم چه امیدی به مجازات خلافکاران داشته باشند.
010***0930
 آیا آقازاده‌ای که بدون رعایت نوبت برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام می‌کند می‌خواهد از حق مردم دفاع کند که تایید صلاحیت هم شده است؟
517****0917
 در مجلس آمریکا هر روز درباره ایران و تروریست خطاب کردن ایران در پی طرح‌های جدید تحریم علیه ما هستند اما مسؤولان دولتی و مجلس ایران هیچ واکنش مناسبی نشان نمی‌دهند. چرا این قدر انفعال؟ رهبری هم اعلام کردند مجلسی می‌خواهیم که در مقابل آمریکا موضع داشته باشد نه همچون مجلس ششم.
قادری
 از نمایندگان مجلس درخواست داریم موضوع قراردادهای جدید نفتی را پیگیری و از محرمانه ماندنش جلوگیری کنند تا کرسنت دیگری شکل نگیرد و بیت‌المال ضایع نشود.
خوانساری
 اگر سازمان کنفرانس اسلامی توانایی جلوگیری از جنگ‌هایی بین مسلمانان همچون عربستان و یمن و اینگونه ظلم‌ها را ندارد پس چرا به حیاتش ادامه می‌دهد؟ از دولت درخواست دارم برای چنین سازمان بی‌منفعتی از بیت‌المال هزینه نکند.
تفرشی
 


Page Generated in 0/0057 sec