printlogo


کد خبر: 151876تاریخ: 1394/10/23 00:00
سلام وطن

    سلام، من یک راننده تاکسی هستم با 3 تا بچه. با یک پیکان فرسوده که 3 سال از زمان تعویض آن گذشته، با این شرایط، زندگی می‌کنم و خدا می‌داند که هیچ درآمد دیگری هم ندارم. آیا قطع کردن یارانه امثال من درست است.
923****0922
    مگر همین دولت یازدهم نبود که با در بوق و کرنا کردن تاخیر دولت قبلی در ارسال لایحه بودجه به مجلس به تخریب آنها می‌پرداخت؟ حال چه شده است که دولت یک ماه از فرصت قانونی ارسال لایحه به مجلس گذشته اما خم به ابرو نمی‌آورد؟! آیا این تاخیر به حذف یارانه‌ها، انتخابات مجلس و تحریم‌ها مربوط است؟ لطفا گزارشی در این باره تهیه کنید.
متقی
    چرا همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن باید قلب رآکتور اراک خارج و جایش بتون پر شود؟ آیا آمریکا و کشورهای عضو 1+5 هم به همین سرعت تحریم‌ها را برمی‌دارند؟ پس چرا خانم موگرینی در مصاحبه خود زمان دقیق برداشتن تحریم‌ها را اعلام نکردند؟
زینعلی
    چاقو دسته خودش را نمی‌برد. این ضرب‌المثل در ترکیه برعکس شده است. حالا داعش دارد به ترکیه حملات تروریستی می‌کند تا شاید اردوغان از خواب بیدار شود. کشوری که نمی‌تواند امنیت خود را حفظ کند چطور می‌خواهد آرزوی امپراتوری عثمانی را در ذهنش متصور شود؟
 گورانی
    از رئیس قوه‌قضائیه که در پرونده‌های بزرگ رانت‌خواری وارد شده و به‌درستی در حال محاکمه آنها هستند خواستاریم که سریع‌تر پرونده کرسنت را هم بررسی و در روند عدالت قرار دهند.
قربانی‌مهر
    چرا کارت‌های اعتباری‌ خرید از 10 میلیون به 6 میلیون آب رفت؟ لطفا در این‌باره اطلاع‌رسانی کنید.
صادقی


Page Generated in 0/0057 sec