printlogo


کد خبر: 151930تاریخ: 1394/10/24 00:00
طارمی، گزینه باشگاه نفت برای معاوضه با بیرانوند
پیشنهاد خنده‌دار نفت

مسؤولان باشگاه نفت تهران پیشنهاد معاوضه دروازه‌بان‌شان با مهاجم پرسپولیس را به سرپرست این باشگاه داده و منتظر پاسخ وی هستند.پس از آنکه سرپرست باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه اعلام کرد، انتقال بیرانوند به تیم پرسپولیس منتفی نشده و منتظر پاسخ مسؤولان باشگاه نفت هستیم، مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت به صورت شفاهی پیشنهاد معاوضه دروازه‌بان‌شان را با یکی از بازیکنان پرسپولیس به سرپرست این باشگاه داده است و تا 72 ساعت آینده منتظر پاسخ طاهری هستند.سوال اما این بود که نام بازیکن مدنظر نفتی‌ها چه کسی بوده است؟ پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به اینکه جدایی نانگ از تیم نفت تقریبا قطعی به نظر می‌رسد، آنها به دنبال جذب یک مهاجم بوده و به همین دلیل پیشنهاد معاوضه علیرضا بیرانوند با مهدی طارمی را به سرپرست باشگاه پرسپولیس داده‌اند و منتظر پاسخ وی هستند. پیشنهادی که بعید به نظر می‌رسد با پاسخ مثبت پرسپولیسی‌ها همراه باشد.طارمی در حال حاضر با 11 گل آقای گل لیگ برتر است.
واکنش عجیب طاهری به سوال خبرنگاران
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره درخواست باشگاه نفت برای معاوضه علیرضا بیرانوند با یکی از بازیکنان سرخپوش، واکنش عجیبی داشت. علی‌اکبر طاهری پیش از حضور در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال واکنش عجیبی به سوالات خبرنگاران درباره پیشنهاد باشگاه نفت و معاوضه بیرانوند با یکی از بازیکنان پرسپولیس داشت و از دادن پاسخ شفاف به این سوال خودداری کرد.طاهری در این باره گفت: شما می‌خواهید ایجاد مساله کنید؟ وی درباره اینکه نفت دنبال معاوضه بیرانوند با مهدی طارمی یا فرشاد احمدزاده است و از نظر آنها بحث بیرانوند تمام شده است، گفت: شما دارید برای خودتان می‌برید و می‌دوزید! من باید چه کار کنم؟وی در پاسخ به این سوال که آیا شما این موضوع را تایید می‌کنید یا خیر، تصریح کرد: شما بگو دیگر. خودت که داری می‌گویی!سرپرست پرسپولیس که از دادن پاسخ شفاف خودداری می‌کرد، با لحن بدی خطاب به خبرنگاران گفت: بیکارها آمدند!
قنبرزاده: پرسپولیس از مقدونیه یا ازبکستان دروازه‌بان بیاورد
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: اگر حضور بیرانوند برای پرسپولیسی‌ها مهم نیست خب آنها به جای بیرانوند بروند از مقدونیه یا ازبکستان دروازه‌بان بیاورند.منصور قنبرزاده درباره اینکه به نظر می‌رسد ‌آنها برای انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس خواهان مهدی طارمی شده‌اند، گفت: من اسم بازیکنی را نبردم و این شایعات و حرف و حدیث‌ها را رها کنید. ما تمایلی به انتقال بیرانوند نداشتیم اما در یک کار غیرحرفه‌ای این مساله رسانه‌ای شد و به همین دلیل بیرانوند باید در کمیته انضباطی باشگاه نفت حاضر شود تا پاسخگوی اشتباهش جهت مذاکره با مدیران پرسپولیس باشد. البته بخشی از تقصیرها هم گردن پرسپولیسی‌هاست که با بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر مذاکره کردند که من به آن ورود نمی‌کنم.وی ادامه داد: البته شنیدم امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای با رادیو داشته و اعلام کرده حضور بیرانوند در پرسپولیس هنوز منتفی نشده است که به نظرم این صحبت‌ها ایراد دارد، چراکه بیرانوند در ترکیه همراه تیم نفت است و این مسائل تمرکز او را به هم می‌زند به همین دلیل من هم با طاهری صحبت کردم و گفتم ما هم یکی از بازیکنان شما را نیاز داریم و قرار شد ظرف 72 ساعت به ما پاسخ دهند.قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن مهدی طارمی یا فرشاد احمدزاده است، افزود: ما اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کنیم و اسمی از کسی نمی‌آوریم تا تمرکز بازیکن به هم نخورد. اسامی‌ای هم که آوردید را تایید یا تکذیب نمی‌کنم و شما بهتر است از مسؤولان باشگاه پرسپولیس در این باره سوال کنید که با یک کار غیرحرفه‌ای نام بیرانوند را به وسط کشیدند اما ما حرفه‌ای رفتار می‌کنیم و تا وضعیت بازیکنی که می‌خواهیم مشخص نشود نام او را اعلام نخواهیم کرد.وی درباره اینکه شما می‌خواهید یک بازیکن نیمکت‌نشین به پرسپولیس بدهید اما تقاضای یکی از مهره‌های اصلی این تیم را کرده‌اید، افزود: بیرانوند برای پرسپولیس خیلی مهم است؟ آیا او بازیکن ملی هست یا نه؟ ما چه نیازی داریم که بخواهیم این کارها را بکنیم. او چند بازی نیمکت‌نشین بود که آن هم به دلیل مسائل انضباطی بود. به جای تحلیل‌های غیرحرفه‌ای باید اخلاق را در نظر گرفت. اگر شما جای مدیرعامل باشگاه نفت بودید آیا منافع باشگا‌ه‌تان را در نظر نمی‌گرفتید؟ ما فقط وحید شیخ‌ویسی را داریم اما از رسانه‌ها انتظار داریم حالا که نفت تیمی است که باید در آسیا بازی کند و نیاز به حمایت دارد، آیا باید اینچنین درباره ما صحبت شود؟


Page Generated in 0/0056 sec