printlogo


کد خبر: 151931تاریخ: 1394/10/24 00:00
اخبار

تهدید استقلالی‌ها به اعتصاب
تعدادی از بازیکنان تیم استقلال در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود خطاب به مظلومی گفتند اگر وضعیت اینگونه باشد در اردو شرکت نخواهند کرد. مسؤولان باشگاه استقلال این روزها درگیر فصل نقل و انتقالات هستند و گفته می‌شد قرار است در بین تعطیلات نیم‌فصل مبالغی از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز شود. تعدادی از بازیکنان تیم استقلال که از عدم دریافت مطالبات خود ناراحت بودند تصمیم گرفتند مساله را با سرمربی تیم در میان بگذارند. بازیکنانی مثل وحید طالب‌لو، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی به نمایندگی از بازیکنان استقلال دیروز با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرده و خطاب به سرمربی آبی‌پوشان گفتند اگر شرایط به همین منوال باشد آنها در اردوی روز بیست و هشتم شرکت نخواهند کرد. از سوی دیگر پرویز مظلومی نیز واکنشی به این مساله نداشته و اعلام کرده با مسؤولان استقلال در این زمینه گفت‌وگو می‌کند.‌ اعتراض بازیکنان استقلال در حالی رخ داده که مهدی رحمتی نیز در تمرینات این تیم حضور ندارد و این 3 بازیکن به نمایندگی از تمام بازیکنان تصمیم گرفتند صدای اعتراض بازیکنان را به گوش مسؤولان و همچنین سرمربی این تیم برسانند. برخی از بازیکنان استقلال معتدقند بازیکنان تیم رقیب تا امروز مبالغ قرارداد خود را به روز دریافت کردند و حتی با وجود اینکه اسپانسر این تیم (همراه اول) پول استقلال را هم پرداخت کرده اما پولی به حساب این بازیکنان واریز نشده است. همین مساله باعث اعتراض بازیکنان شده و باید دید آیا استقلالی‌ها از این طریق می‌توانند پول خود را دریافت کنند یا خیر.

جواد رفوگر به دیار باقی شتافت
استاد سید جواد رفوگر، رئیس و دبیر سابق فدراسیون کشتی، عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و رئیس انستیتو بین‌المللی کشتی دار فانی را وداع گفت. به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سید جواد رفوگر پیشکسوت گرانقدر کشتی کشور، از اساتید برجسته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها و مربی سابق تیم ملی، ظهر دیروز و به دلیل بیماری دارفانی را در سن ۶۶ سالگی وداع گفت.جامعه کشتی کشور، درگذشت مرحوم رفوگر را به خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ ورزش و کشتی تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم آرزوی غفران و علو درجات را دارد. زمان مراسم تشییع پیکر و ترحیم مرحوم رفوگر متعاقبا اعلام می‌شود.

والکه از دبیر کلی فیفا اخراج شد
فدراسیون بین‌المللی فوتبال در اقدامی فوری دبیر کل این سازمان را از کار برکنار کرد. ژروم والکه که چندی پیش و به خاطر دست داشتن در تبانی و دریافت رشوه به مدت 90 روز از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده بود و چندی پیش دوران محرومیتش نیز تمدید شده بود، اکنون از فیفا اخراج شده است.

دن گاسپار: ایران آن کشوری نیست که شما و BBC می‌گویید
دستیار سرمربی تیم ملی می‌گوید ایران آن کشوری نیست که BBC و CNN روایت می‌کنند. اتفاقاتی که درباره سفارت عربستان سعودی در تهران و مسائل پس از آن رخ داد، موجب شده تا دن گاسپار یک بار دیگر به جایگاه خود به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال در ایران فکر کند. او در این مورد به CNN گفت: هر زمانی که در دنیا چنین اتفاق‌ها و درگیری‌هایی به وجود می‌آید، در مورد آنها قضاوت می‌کنم. زمانی که در آپارتمانم در تهران هستم و پس از تماشای اخبار CNN و BBC به بالکن آپارتمانم می‌روم، با خودم می‌گویم چیزهایی که از رسانه‌های خارجی می‌شنوم با چیزی که در این کشور تجربه می‌کنم متفاوت است.گاسپار پس از آنکه در جلسه اتحادیه مربیان در بالتیمور شرکت کرد، این هفته به ایران بازمی‌گردد. او در این باره اظهار کرد: ایران امن‌ترین جایی است که تاکنون در آن کار کرده‌ام. پیش از این در 4 کشور فعالیت کرده بودم. هیچ وقت به خاطر اینکه یک پرتغالی یا آمریکایی هستم به مشکل برنخوردم. در واقع برخورد خیلی خوبی هم با من شده است. مردم ایران، مهربان و با شخصیت هستند. آنها انگیزه و رویاهای مشابهی با کل مردم دنیا دارند. بر این باورم که تعریف‌های غلط و سوءتفاهم‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.
 


Page Generated in 0/0042 sec