printlogo


کد خبر: 151954تاریخ: 1394/10/24 00:00
سرخط خبر

 عباس والوزی، معاون شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه دولت بابت خرید تضمینی ذرت مبلغ 250 میلیارد تومان به کشاورزان بدهکار است، گفت: با تأمین اعتبار، این مبلغ تا 2 هفته دیگر به کشاورزان پرداخت می‌شود.
 فارس نوشت: از آخرین ساعات امروز پنجشنبه تا پایان روز جمعه برخی خدمات مبتنی بر کدهای دستوری و پیامک انبوه همراه اول قطع خواهد بود.
 مهدی هدایت، مدیرعامل اسبق شهر جدید پردیس گفت: در سال ۹۲ طبق
صورت‌جلسه‌ای که در حضور مدیران آب و فاضلاب، برق و شرکت عمران شهر جدید پردیس انجام شد، همه هزینه‌های تامین آب و برق واحدهای مسکن مهر از مردم دریافت و به وزارت نیرو پرداخت شد اما دلیل عدم نصب انشعابات را نمی‌دانم.
 وزیر راه‌وشهرسازی با انتصاب منا عرفانیان به سمت مشاور وزیر در امور بانوان روی 2 موضوع حق زنان به شهر و سکونتگاه‌ها و حق زنان به دسترسی ایمن و با رفاه به حمل‌ونقل تاکید کرد.
 حسین درودیان، رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک از فروش لامپ‌های کم‌مصرف و چراغ‌های سقفی فاقد استاندارد و کیفیت لازم وارداتی از کشور پاکستان انتقاد کرد.
 فابریس برژیه، مدیر واحد هواپیماهای مسافربری ایرباس در مصاحبه‌ای با روزنامه فایننشیال تایمز از آمادگی این سازنده هواپیمای اروپایی برای بازگشت دوباره به بازار هواپیمایی ایران خبر داد.
 مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت نیرو از صادرات 5/6 میلیارد دلار خدمات فنی و مهندسی در صنایع آب و برق خبر داد.
 رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه ارز باید تک‌نرخی شود، گفت: رکود بازار اجازه افزایش نرخ ارز را نمی‌دهد.
 ایسنا نوشت: قیمت گوجه‌فرنگی که از
 40 ، 50 روز پیش سیر افزایشی پیدا کرد و تا مرز 8000 تومان هم رسید بالاخره در روزهای اخیر کاهش یافت و در حال حاضر این محصول کیلویی 1500 تا 3500 تومان براساس کیفیت، فروخته می‌شود.
 هیات دولت  دیروز در جلسه‌ای به ریاست رئیس‌جمهور، کار بررسی لایحه احکام مورد نیاز برنامه ششم توسعه و مواد الحاقی آن را به پایان رساند.
 


Page Generated in 0/0059 sec