printlogo


کد خبر: 152049تاریخ: 1394/10/27 00:00
سرخط خبر

 محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه در مراسم رونمایی از باشگاه پذیرندگان بانک سپه با اشاره به اهمیت بازاریابی در این بانک اظهار داشت: باید همه واحدها از طریق طراحی سامانه‌ها، سیستم‌ها، فرآیندهای کاری و صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها به تکمیل زنجیره بازاریابی بانک کمک کرده و با انتقال بازخورد تصمیم‌ها، موجبات اصلاح و پویایی مستمر این زنجیره را فراهم آورند.
 رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه قوانینی در شرایط تحریم اعمال شده که در شرایط پساتحریم کارآیی ندارد، گفت: مواردی از جمله اصلاح نظام بانکداری، قیمت‌گذاری تعرفه‌ و استانداردهای صادراتی اولویت‌های کشور در شرایط پساتحریم هستند.
 قیمت هر شانه تخم‌مرغ فله‌ای در روزهای اخیر افزایش محسوسی داشته به طوری که هر شانه ۳۰ عددی در مناطق مختلف تهران ۱۱ هزار تا ۱۲۵۰۰ تومان و هر عدد تخم مرغ ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
 رئیس‌جمهور آمریکا در راستای لغو تحریم‌ها علیه ایران براساس توافق هسته‌ای به وزیر خارجه این کشور اجازه داد مجوزهای لازم برای صادرات هواپیماهای مسافری به ایران را صادر کند.
 تسنیم نوشت: با گذشت بیش از یک سال و نیم از اجرای طرح رومینگ ملی (رومینگ بین اپراتورهای موبایل کشور) ظاهرا جلوی اجرای این طرح از سوی برخی اپراتورها گرفته شده است.
 دبیر انجمن صنایع لبنی با اشاره به اینکه قیمت محصولات لبنی براساس آخرین دستورالعمل قیمت‌گذاری است، گفت: اگر کارخانه‌ای تخلف کرده است سازمان حمایت با آن برخورد و به تعزیرات معرفی کند.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تعرفه یکی از ابزارهای حمایتی دولت از صنایع کشور محسوب شده و ما درصدد هستیم طبقات تعرفه‌ای را از طبقه ۱۰ به طبقه ۶ کاهش دهیم.
 قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی از اختصاص 500میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در کل کشور خبر داد.
 گروه تجاری ‌اتاق‌های بازرگانی و صنعت آلمان (دی‌ای‌اچ‌کی) خواستار احیای هر چه سریع‌تر روابط اقتصادی شرکت‌های آلمانی با ایران پس از برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی شد.
 داوود میرخانی‌رشتی، مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: هر موتوسیکلت با توجه به سال ساخت آن بین 6 تا 8برابر خودروهای با استاندارد آلایندگی یورو 4، آلایندگی ایجاد می‌کند.
 رضا ترکاشوند، مدیرعامل اتحادیه سراسری تولید‌کنندگان مرغ تخمگذار گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای صادرات تخم‌مرغ و جلوگیری از افزایش قیمت این محصول، عرضه تخم‌مرغ از روز گذشته در برخی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آغاز شد.
 مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نامه‌ای به آخوندی درباره مشکلات پروژه‌های مسکن مهر «هسا» بیان کرد: در حال حاضر عملیات ساخت نزدیک به 50هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید برعهده شرکت «هسا» است که در بعضی موارد موفق و در برخی ناموفق عمل کرده است.
 شرکت فروشگاه‌های زنجیره وال مارت آمریکا از تصمیم خود برای بستن 269 شعبه‌اش در سراسر جهان خبر داد که به اخراج 16 هزار کارمند خواهد انجامید.
 عباس علی‌آبادی، مدیرعامل مپنا گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر این گروه 7هزار میلیارد تومان مطالبه از دولت دارد، باید گفت اگر این مطالبات پرداخت شود می‌توان 17 واحد 160 مگاواتی بدون سوخت را وارد مدار کرد علاوه بر این می‌توان 02/1 میلیارد تومان برای کشور درآمد ارزی نیز به ارمغان آورد.
 


Page Generated in 0/0056 sec