printlogo


کد خبر: 152069تاریخ: 1394/10/27 00:00
اخبار

دعوای اینستاگرامی دوست کاشانی و وزارت ورزش
در پی شکست غیرمنتظره امیدهای ایران برابر قطر درگیری‌های لفظی شدیدی میان مسؤولان وزارت ورزش و تیم امید رقم خورد تا جایی که این درگیری‌ها در فضای مجازی باعث تعجب همگان شد. ناظمی با انتقادی ملایم از سیاست‌گذاران و مسؤولان تیم امید از آنها خواسته بود بیشتر از نظرات سرمربی تیم‌ملی بهره‌مند بشوند. درست دقایقی بعد از پایان بازی ایران با قطر مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در پیج اینستاگرامی خودش به تعریف و تمجید از کارلوس کی‌روش پرداخت و نوشت: «اگر کی‌روش به تیم قطر باخته که... بماند. کلی داستان داشتیم سر ماندن آقای کی‌روش حالا که با کلی هزینه هست و یک فرصته برای فوتبال ایران، حالا راهش بدهید سر تمرین امید، از فکر و نظرش استفاده کنیم. فرصت‌ها را از دست ندیم، برای این تیم کلی هزینه شده و سرمایه تمام مردم، اعم از آقای کی‌روش و کی‌روشی‌پور است این تیم. فرصت تاریخی صعود دارند، لج‌بازی نکنیم».  همین صحبت‌ها کافی بود تا مدیر رسانه‌ای تیم امید پاسخ تندی به سخنگوی وزارت ورزش بدهد. علیپور در کامنتی برای ناظمی نوشت: «برای تو و رئیست که بدنیست چون همه تلاشتون را برای نابودی فوتبال می‌کنید چون آدم خودتون رئیس فدراسیون نیست، ضمنا ادای حامیان کی‌روش رو در نیار که بهت نمیاد، شما و رئیست اول مشکلتون رو با کی‌روش و هر کسی که به رشد فوتبال کمک می‌کنه حل کنید و بعد به تیم امید بپردازید و...».

قرعه‌کشی عجیب بین
پرسپولیس و استقلال
رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال می‌گوید در صورتی که کارگروه تشکیل شده در شهرداری مشخص نکند که در نهایت ورزشگاه شهید کاظمی به استقلال می‌رسد یا پرسپولیس، در این رابطه قرعه‌کشی صورت می‌گیرد. مقداد نجف‌نژاد درباره جلسه‌اش با افشارزاده و مسؤولان پرسپولیس و شهرداری در رابطه با وضعیت زمین شهید کاظمی و امام رضا(ع) گفت: جلسه بسیار خوبی بود و در نهایت قرار شد کارگروهی متشکل از شهردار، سردار رضایی رئیس تربیت بدنی شهرداری، بنده، افشارزاده، کاشانی و طاهری تشکیل شود و در این رابطه تصمیم‌گیری صورت گیرد. نجف‌نژاد در پاسخ به این سوال که در صورتی که استقلال و پرسپولیس روی ورزشگاه شهید کاظمی توافق نکنند، چه‌کسی این ورزشگاه را در اختیار می‌گیرد و آیا قرار است قرعه‌کشی در این زمینه رخ دهد، بیان کرد: در نهایت اگر توافقی شکل نگیرد، احتمال دارد یک قرعه‌کشی برگزار شود و پیشنهاد بنده این است این قرعه‌کشی در جایی برگزار شود که ملت ایران شاهد آن باشند و بهترین جا برای قرعه‌کشی برنامه 90 است. با این همه همان‌طور که گفتم این تنها در حالتی رخ می‌دهد که کارگروه تشکیل شده و طرفین به نتیجه نهایی نرسند. در مجموع اعتقاد دارم این اتفاق یعنی واگذاری 2 ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس اتفاق بزرگی است که دل هواداران استقلال و پرسپولیس را شاد می‌کند.

هشدار AFC به فدراسیون فوتبال ایران
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌ملی امید ایران که در قطر به سر می‌برد هشدار داد چنانچه تخلف خود را تکرار کند جریمه خواهد شد. به نقل از سایت الشرق قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران درباره تخلف تیم‌ملی امید هشدار داد. AFC اعلام کرد تیم‌ملی امید ایران که اکنون در قطر به سر می‌برد در نخستین تمرین خود دستورات تجاری را رعایت نکرد و چنانچه این کار را ادامه دهد، جریمه خواهد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین علی اسد، بازیکن تیم‌ملی امید قطر را به خاطر حضور
دیر هنگام در نشست خبری 5000 هزار دلار جریمه کرد. جدال 2 تیم‌ملی امید ایران و قطر در انتخابی المپیک ریو دو ژانیرو با پیروزی دو بر یک قطر به پایان رسید تا کار شاگردان خاکپور برای صعود به دور بعد سخت شود.

پایان مسابقات ورزشی ارتش
مسابقات آموزشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسابقات آموزشگاه‌های ارتش «ج.ا.ا» در 7 رشته به میزبانی مرکز آموزش شهید خضرایی نیروی هوایی برگزار شد که در پایان مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل  با قهرمانی در
5 رشته شنا، فوتسال، دارت، آمادگی جسمانی و کاراته، مقام نخست را از آن خود کرد، مرکز آموزشی شهید خضرایی نیروی هوایی با 5 نایب‌قهرمانی و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت با قهرمانی در رشته‌های تیراندازی و کشتی به ترتیب دوم و سوم شدند.


Page Generated in 0/0056 sec