printlogo


کد خبر: 152104تاریخ: 1394/10/27 00:00
سلام وطن

  درود بی‌پایان بر دلیرمردان سپاه پاسداران که پوزه یانکی‌های سرگردان را به خاک مالیدند و شاید آن منافق که پا در مرز درک اسفل‌السافلین دارد، درسی گرفته و برای آل‌سقوط یا یانکی‌ها غش و ضعف نکند البته شاید. دست و روی یکایک بچه‌های سپاه گل‌باران باد. خدای سبحان یار و نگهدارشان باد ان‌شاءالله
772****0919
  دولت با بالا بردن مبلغ جریمه‌ها می‌خواهد دخل و خرج و هزینه‌ها را گردن مردم بیندازد؟!
  607****0918
  چرا از ابتدا موسسات مالی و اعتباری غیرقانونی تأسیس می‌شوند که پس از چندین سال فعالیت در آخر مردم متوجه ضرر و زیان و ورشکستگی آنها شوند و تازه دردسرهای جدید شروع شود؟ درباره ثامن‌الحجج و میزان، گزارشی تهیه کنید و روشن کنید چطور این موسسات شکل می‌گیرند؟
صبازاد
  خب حالا که نتیجه برجام مشخص شد دیگر مردم از دولت هیچ بهانه‌ای برای گرانی‌ها و عدم استفاده از اقتصاد مقاومتی و پیشرفت نمی‌پذیرند ان‌شاءالله دیگر بهانه‌ای پیش نیارند.
ملازاده
  در قبض‌های خدماتی بندهایی یواشکی اضافه می‌شود مثل همین بند درآمد عمومی دولت در قبض همراه اول، این موارد چرا پیامکی اطلاع‌رسانی نمی‌شوند و چرا باید برای استفاده از تلفن همراه این همه عوارض پرداخت کرد؟ اینطور باشد همه پیام‌ها و تلفن‌ها به بستر اینترنت می‌رود و با اپلیکیشن‌ها برقراری ارتباط صورت می‌گیرد.
خوانساری


Page Generated in 0/0051 sec