printlogo


کد خبر: 152290تاریخ: 1394/10/30 00:00
اخبار

اولین حاشیه زیزو روی نیمکت
شبکه «سگزتا»ی اسپانیا با انتشار عکس‌هایی از زین‌الدین زیدان، لحظه‌ای را به تصویر کشیده است که سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها از خامس رودریگس و سرپیچی او از دستورات برای حضور در تمرینات رئال مادرید عصبانی شده است.زیدان از زمان آغاز به کارش به عنوان جانشین بنیتس، ایسکو را به خامس برای بازی در میانه میدان ترجیح داده است که به نظر می‌رسد این موضوع به مذاق هافبک کلمبیایی پیشین موناکو خوش نیامده و او با عدم حضورش در تمرینات بازیکنان ذخیره پیش از بازی رئال - خیخون، سعی بر آن داشته است که نارضایتی خود را نشان دهد، اما بعد از آنکه زیدان شخصاً با او برخورد کرد، مجبور شد در تمرینات شرکت کند. این اولین نشانه از بروز اختلاف میان خامس و زیدان بود. دومین مورد از ابراز نارضایتی خامس از وضعیتش در رئال در جریان بازی یکشنبه‌شب کهکشانی‌ها برابر خیخون بود. در دقیقه 41 این بازی پس از مصدومیت گرت بیل، زیدان به خسه و خامس دستور داد که خود را گرم کنند، اما هافبک کلمبیایی با تعلل بسیار و اکراه این کار را انجام داد. هر دو بازیکن در فاصله بین دو نیمه به گرم کردن خود ادامه دادند، اما زیدان در نهایت خسه را برای رفتن به میدان انتخاب کرد و آن زمان بود که خامس دست از گرم کردن کشید و به نیمکت بازگشت.چند لحظه بعد زیدان چندین بار اطراف خود را نگاه کرد، اما خامس را ندید. او که انتظار نداشت خامس سرخود دست از گرم کردن بکشد، زمانی که این هافبک کلمبیایی را روی نیمکت دید از او دلیل بازگشتش به نیمکت را پرسید و به وی دستور داد که دوباره به کنار زمین برود و به گرم کردن خود ادامه دهد. زیدان در حالی که دستانش را تکان می‌داد به خامس گرفت: برو و گرم کن!

ذوالفقارنسب:
مقابل چین فقط پیروز بودیم
کارشناس فو‌تبا‌ل ایران با بیان اینکه فوتبال ایران و ژاپن قابل مقایسه نیستند، گفت: در دیدار با ژاپن باید به معادلات ناشناخته فوتبال دل ببندیم و منتظر یک اتفاق باشیم. بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار تیم‌های ملی امید ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک، اظها‌ر کرد: اینکه گفته می‌شود ژاپنی‌ها معمولا مقابل ما از لحاظ روحی - روانی پایین‌تر هستند، شاید درست نباشد. آنها پنج دوره متوالی در المپیک حضور داشتند و در دوره قبل رتبه چهارم را به دست آوردند. آنها برای فو‌تبا‌لشان سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده‌اند. ما باید به معادلات ناشناخته فو‌تبا‌ل دل ببندیم. مقایسه ژاپن و ایران درست نیست و امید من به اتفاقات ناشناخته فو‌تبا‌ل است. او ا‌ضافه‌ کرد‌: بازی با ژاپن دیدار مرگ و زندگی است و می‌توانیم از آن به عنوان فینال زودرس یاد کنیم. خیلی خوشحال می‌شوم اگر بتوانیم ژاپن را شکست دهیم، چرا که شکست دادن این تیم بسیار سخت است. کارشناس فو‌تبا‌ل ایران با بیان اینکه در دیدار دوشنبه ایران فقط برنده بازی بود، گفت: از این خوشحالم که این بازی را پیروز شدیم، اگرنه هنوز نتوانستیم از تمام امکاناتمان استفاده کنیم.

قطری‌ها از نوکمپ فاصله می‌گیرند
روابط باشگاه بارسلونا با اسپانسر قطری‌اش کمرنگ شده است و طرفین قصد تمدید قراردادهای تجاری فی‌مابین را ندارند.نشریه آ.اس اسپانیا ادعا کرده است روابط تجاری باشگاه بارسلونا با حامیان مالی قطری‌اش به بن‌بست خورده و دلیلش هم آن است که قطری‌ها احساس می‌کنند اعتبارشان از سوی این باشگاه زیر سوال رفته است. به همین دلیل شرکت سرمایه‌گذاری قطری که مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه نیز هست، قصد ندارد به روابط تجاری‌اش با قهرمان اروپا ادامه دهد. قطری‌ها که خطوط هوایی آنها نیز اسپانسر اصلی پیراهن بارسلوناست، در حالی قصد دارند به همکاری خود با کاتالان‌ها پایان دهند که قرارداد آنها با این باشگاه در پایان فصل جاری و در تاریخ سی‌ام ژوئن سال 2016 به پایان می‌رسد. به این ترتیب خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و مانل آرویو، نایب رئیس باشگاه در حوزه بازاریابی و ارتباطات فرصت دارند تا با اسپانسری جدید وارد مذاکره شوند. پیش از انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در سال 2015 که بارتومئو کاندیدای پیروز آن بود، برخی از رقبای انتخاباتی او از جمله خاویر  فائوس، مدیر مالی پیشین باشگاه و نیز خوآن لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه روابط تجاری بارسلونا و قطری‌ها را زیر سوال بردند و آن را با ارزش‌های باشگاه در تضاد دانستند. ظاهراً آن ماجرا و خدشه‌ای که به وجهه قطری‌ها وارد شد، بر بی‌میل شدن اسپانسر فعلی باشگاه کاتالان‌ها برای تمدید قراردادش با بارسا تأثیرگذار بوده است.
 


Page Generated in 0/0057 sec