printlogo


کد خبر: 152304تاریخ: 1394/10/30 00:00
سلام وطن

 یک واحد دپوی زباله و بازیافت در ورودی حکیمه روبه‌روی دانشگاه آزاد اسلامی نبش اتوبان زین‌الدین در تهران قرار دارد که کارگران آن نیز غیرایرانی هستند. این واحد در منطقه کاملا مسکونی نباید ایجاد می‌شد. برای اهالی منطقه مزاحمت داشته و مردم به شورای محلی نیز اطلاع دادند اما پاسخی نگرفتند. لطفا شهرداری منطقه پاسخگو باشد.
یکی از ساکنان محل
  آنهایی که با وساطت (بخوانید پارتی‌بازی) می‌خواهند تعداد ردصلاحیت‌های قانونی شورای نگهبان را کاهش دهند، کسانی  هستند که در سست کردن قانون و کاهش اقتدار نگهبان قانون نقش دارند. این اقدام صدمه به مردم و کشور می‌زند که باید جلوگیری شود.
 فلاح‌زاده
 روز سه‌شنبه 29 دی که هوا آلوده بود در خیابان تردد داشتم، هم موتوسیکلت‌هایی را دیدم که دود غلیظی از آنها صادر می‌شد و هم اتوبوس‌های واحد که هوا را بشدت آلوده می‌کردند. برایم سوال پیش آمد که چرا این وسایل نقلیه که حکم قاتل مردم را دارند از حضورشان در خیابان جلوگیری نمی‌شود و معاینه فنی نمی‌شوند. بویژه موتوسیکلت‌ها که حکم وسایل نقلیه بی‌قانون را بازی می‌کنند. نه قوانین راهنمایی و نه حقوق شهروندان را رعایت نمی‌کنند و پلیس نیز در مقابل‌شان اقدامی نمی‌کند!
زین‌الدینی
 شیرهای پاستوریزه که ارزان‌قیمت‌ترین نوع شیر هستند و عمدتا با برند پگاه یا می‌ماس به‌فروش می‌رسند گویا آنقدر از کیفیت‌شان می‌کاهند تا به این قیمت برسد چرا که یک لیتر شیر با برندهای دیگر که کمی گران‌تر است تفاوت فاحشی در مزه دارند. از مسؤولان وزارت بهداشت و وزارت صنعت تقاضای پیگیری دارم.
سماواتی
 از اطلاعات سپاه تقاضا داریم که ابعاد بیشتری از پرونده جیسون رضاییان را برای افکار عمومی روشن کند.
293****0919
 کاملا باید مراقب لشکرکشی جدید منافقین و خاطره‌گویان و اصلاح‌طلبان در برابر نظام باشید. از حالا سروصدای زیادی به پا کرده و  با عنوان حق‌الناس و ردصلاحیت سعی در ایجاد فتنه جدید دارند.
772****0919


Page Generated in 0/0054 sec