printlogo


کد خبر: 152373تاریخ: 1394/11/1 00:00
اخبار

احدی در کنار حجازی آرام گرفت
مرحوم رضا احدی در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. مرحوم رضا احدی در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. وی دقیقا در کنار قبر مرحوم ناصر حجازی دفن شده است.  مرحوم احدی چند روز پیش از درگذشتش از خوابی تعریف کرده بود که در آن مرحوم حجازی به او گفته بود بزودی به او می‌پیوندد. مراسم درگذشت مرحوم احدی نیز روز جمعه ساعت 10 تا 11:30 صبح در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار خواهد شد.

نفت با حضور بیرانوند
در پرسپولیس مخالفت کرد
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه نفت با حضور علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان مخالفت کرد، گفت: مطمئن باشید بهترین عملکرد را از الکساندر لوبانف، دروازه‌بان ازبکستانی می‌بینید. علی‌اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس، گفت: ما به دنبال جذب علیرضا بیرانوند بودیم تا از این بازیکن در نیم‌فصل دوم استفاده کنیم اما با مخالفت مسؤولان نفت رو‌به رو شدیم. وی درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی افزود: مکانی هنوز بازیکن ما است و ما به قانون احترام می‌گذاریم. باید ببینیم قانون چه تصمیمی درباره این دروازه‌بان می‌گیرد.  سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره جذب لوبانف تصریح کرد: لوبانف یک دروازه‌بان خوب است و مطمئن باشید بهترین عملکرد را از او در نیم‌فصل دوم می‌بینید.  طاهری گفت: برانکو تمام تلاشش را به کار گرفته نیم‌فصل بهتر عمل کنیم و به فکر این است که پرسپولیس را متحول کند و تمام تمرکزش را معطوف به موفقیت تیم در نیم‌فصل دوم کرده است.  

بنا، عبدولی را کنار گذاشت
بنا بر تصمیم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، نام عبدولی از لیست اعزامی به تورنمنت زومباتلی مجارستان خط خورد.  محمد بنا در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، درباره علت اتخاذ این تصمیم اظهار کرد: عبدولی به تازگی در رقابت‌های جام تختی کشتی گرفته بود و از سوی دیگر نیز پیش از آن در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روی تشک رفته بود. به این دلیل که وی در یک ماه اخیر در این دو مسابقه حاضر شده بود، تصمیم گرفتم نام او را از تیم اعزامی به تورنمنت مجارستان خط بزنم.  سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: نگران این بودم که به بدن عبدولی با حضور در این تورنمنت فشار بیاید و باعث مصدومیت او شود. از سوی دیگر نیازی به اعزام عبدولی به تورنمنت خارجی نمی‌بینم. همچنین مجتبی کریم‌فر نیز در وزن 85 کیلوگرم به این تورنمنت اعزام خواهد شد.  رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام زومباتلی روزهای 17 و 18 بهمن ماه در مجارستان برگزار می‌شود.

تهدید جدید
فدراسیون فوتبال عربستان
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد: با چند فدراسیون فوتبال درباره محکومیت فوتبال ایران صحبت کرده‌ایم و شواهد و دلایل به سود ماست.  به نقل از روزنامه المجلس، اختلاف فوتبالی بین ایران و عربستان همچنان ادامه دارد. بعد از تنش سیاسی بین دو کشور، فدراسیون فوتبال عربستان و باشگاه‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند حاضر نیستند در خاک ایران به میدان بروند و درخواست خود را به صورت رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دادند. سعودی‌ها می‌خواهند برابر نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور بی‌طرف به میدان بروند و آنها کشور قطر را پیشنهاد داده‌اند که این با مخالفت فدراسیون فوتبال ایران مواجه شد.  سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان در جدیدترین اظهارنظر خود در این باره گفت: در ماه فوریه قرار است در جلسه‌ای که در قطر برگزار می‌شود همه چیز روشن شود. ما با چند فدراسیون صحبت کرده‌ایم و هنوز چیزی مشخص نیست اما شواهد به سود ماست.  او ادامه داد: از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته‌ایم که دیدارهای ما برابر ایران را در یک کشور بی‌طرف برگزار کند. چنین چیزی پیش از این در اروپا رخ داده، تا جایی که به خاطر اختلاف زیادی که بین روسیه و اوکراین بود بازی بین این دو کشور در یک کشور بی‌طرف برگزار شد. پس اصلا عجیب نیست که بازی ما با ایران هم در یک کشور بی‌طرف برگزار شود.  سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان در پایان درباره این سوال که آیا تیم‌های عربستانی در عراق برابر ایرانی‌ها به میدان می‌روند؟ گفت: اگر ایران کشور عراق را به عنوان میزبان بازی‌های خود با ما انتخاب کند ما در این کشور به میدان نخواهیم رفت چرا که حتی فیفا هم اجازه برگزاری بازی در عراق را نمی‌دهد. محرومیت عراق هنوز ادامه دارد و ما در این کشور به میدان نمی‌رویم.
 


Page Generated in 0/0056 sec