printlogo


کد خبر: 152387تاریخ: 1394/11/1 00:00
سلام وطن

   مدتی است که طرح ممنوعیت سد معبر در خیابان‌ها توسط شهرداری در حال اجراست، به همین دلیل درخواست داریم که با سد معبر‌های متعدد در محدوده تقاطع  خیابان نیکنام با بزرگراه امام علی (ع)  واقع در منطقه 14 برخورد شود. ایجاد ترافیک و راهبندان در این تقاطع  در اثر بساط‌گستری میوه‌فروشان و دستفروشان مشکلات گوناگونی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده است که از شهربانان محترم شهرداری تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.
علی ایرجی
  چرا سازوکاری توسط شرکت آب‌وفاضلاب مشخص نمی‌شود تا فروشنده ملک قبل از فروش و به نام زدن سند  ملزم به مراجعه به شرکت آب‌وفاضلاب و دریافت تسویه حساب اقساط فاضلاب شود؟ برخی از فروشندگان متخلف از  این خلأ قانونی سوءاستفاده و از اعلام بدهی‌های ملک به دلیل فاضلاب خودداری می‌کنند و  پس از سند زدن ملک خریدار متوجه بدهی‌ها می‌شود!
معتمدی از تهران
   خدا را شکر به خاطر داشتن رهبری حکیم و مقتدر. ایشان با سخنان‌شان در جمع دست‌اندرکاران انتخابات حجت را تمام کردند. شورای نگهبان با شنیدن منویات رهبری نباید در مقابل هجمه‌کنندگان به عدم تایید صلاحیت‌ها قدمی عقب‌نشینی کند تا جایی که کسانی که نظام را قبول ندارند به مجلس و خانه ملت راه پیدا کنند.
خدابنده
   از صدا و سیما و رسانه‌ها درخواست داریم گزارش‌های میدانی بهتری از عرصه جنگ داعش در عراق و سوریه مخابره کنند. هم‌اکنون جبهه مقاومت وضعیت بهتری دارد یا تروریست‌ها؟
غلامرضایی


Page Generated in 0/0054 sec