printlogo


کد خبر: 152419تاریخ: 1394/11/3 00:00
سرخط خبر

  سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه هنوز برنامه مشخصی برای اجرایی شدن طرح کارت اعتباری خرید کالا به تولیدکنندگان ارائه نشده است، گفت: به مردم سفارش می‌کنم خریدهای خود را انجام بدهند و منتظر کارت نباشند.
  وزیر ارتباطات گفت: آماده این موضوع هستیم تا پهنای باند موجود در کشور را به 4000 گیگابیت بر ثانیه برسانیم به صورتی که استفاده از کل ظرفیت ایجادشده برای پهنای باند داخلی به 80 درصد و برای اینترنت بین‌الملل به 20 درصد می‌رسد.
  یوشیهیده سوگا، دبیر ارشد کابینه ژاپن از لغو شدن تحریم‌های این کشور علیه ایران خبر داد و گفت: ژاپن تمایل دارد روابط مبتنی بر همکاری با ایران را بیش از پیش تقویت کند و از طریق روابط دوستانه به صلح و ثبات در خاورمیانه کمک کند.
  در 6 ماه اول سال جاری ۶۷ هزار و ۸۴۹ مورد بازرسی از نمایندگی‌های رسمی و واحدهای غیررسمی عرضه‌کننده سیمکارت و کارت شارژ تلفن همراه در سراسر کشور انجام و در همین مدت 1564 فقره پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 999 میلیون و 952 هزار و 200 ریال تشکیل و برای صدور رای به ادارات کل تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال شده است.
  مهر نوشت: ایران با ساخت و راه‌اندازی ۱۶ طرح جدید پالایشگاهی به ارزش ۳۳ میلیارد یورو قصد دارد در دوران پساتحریم با سبقت گرفتن از عربستان سعودی به بزرگ‌ترین پالایشگر نفتی خاورمیانه تبدیل شود.
  وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره‌جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد سئول یک قرارداد ۲ میلیارد دلاری برای فاینانس بیمه تجارت با ایران امضا خواهد کرد.
  مدیرکل بازرسی کار وزارت کار گفت: ۴۵ درصد حوادث ناشی از کار در ایران در بخش ساختمان بوده که معادل 6/2برابر دنیاست در حالی که این میزان در کشورهای پیشرفته ۱۷ درصد است.
  معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح معافیت 2 ساله کارفرمایان از پرداخت بیمه در قالب برنامه ششم توسعه برای تشویق جذب فارغ‌التحصیلان جویای کار خبر داد.
  در حالی واردات بی‌رویه فولاد از چین، کارخانه‌های فولاد کشور را به مرز تعطیلی رسانده که آمریکا برای واردات فولاد و در راستای تقویت تولید داخلی خود ۲۳۶ درصد تعرفه تعیین کرده و تعرفه تعیین‌شده در ایران فقط ۱۰ درصد است.
  وزیر انرژی عمان با اشاره به پروژه انتقال گاز ایران به این کشور گفت: گاز ایران کمک خواهد کرد تا مسقط را به قطب گازی کشورهای حوزه خلیج‌فارس تبدیل کنیم.
 


Page Generated in 0/0052 sec