printlogo


کد خبر: 152424تاریخ: 1394/11/3 00:00
اخبار

دیدار ریاست دانشگاه علوم کشاورزی گرگان با کارکنان دانشگاه
گرگان، خبرنگار وطن امروز: نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان روز سه‌شنبه 22 دی‌ماه با حضور در حوزه‌های معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی- اجتماعی با کارکنان این حوزه‌ها دیدار کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.  گفتنی است، در ابتدای بازدید هزارجریبی، معاون دانشجویی و کاشانی‌نژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی ضمن خوشامدگویی به ریاست دانشگاه درباره فضای فیزیکی کارکنان و مشکلات و دغدغه‌های آنان صحبت کردند.

شرکت نفت منطقه گلستان دستگاه‌ برتر در امر اقامه نماز
گرگان، خبرنگار وطن امروز: در اولین اجلاس استانی با عنوان نماز و سنجش دستاوردها، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شد. در این اجلاس که با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، استاندار گلستان، فرمانداران، جمعی از ائمه جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تالار فخرالدین اسعدگرگانی شهرستان گرگان برگزار شد از امیربنی کریمی، مدیر شرکت نفت منطقه گلستان به‌عنوان مدیر دستگاه اجرایی برتر در امر اقامه نماز تقدیر شد و از دکتر صادقلو استاندار گلستان لوح تقدیر دریافت کرد.


بسترسازی برای افزایش تعامل تجاری با کشورهای همسایه
ارومیه، خبرنگار وطن امروز: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه هرگونه تنش در روابط خارجی قطعا در مبادلات اقتصادی تاثیر منفی خواهد داشت، گفت: مزیت‌های جغرافیایی منطقه آزاد ماکو در دوره پساتحریم این امکان را برای خارجیان فراهم کرد که حتی برای همکاری در تکمیل زیرساخت‌ها نیز سرمایه‌گذاری کنند. حسین فروزان گفت: ماکو با افزایش تعامل تجاری  در دوره رفع تحریم‌ها بدون شک در اقتصاد ملی بیش از گذشته نقش‌آفرینی می‌کند و در تولید ناخالص ملی سهمی بیشتر خواهد یافت.


Page Generated in 0/0057 sec