printlogo


کد خبر: 152433تاریخ: 1394/11/3 00:00
اجرای نقشه آدم‌ربایی برای رسیدن به طلاق

گروه اجتماعی: جزئیات پرونده زنی که برای طلاق نقشه ربایش همسرش را اجرا کرد به همراه ماجرای مرموز کشف جسد بی‌سر یک زن در پایتخت از مهم‌ترین موضوعات این بسته خبری است.
زنی که برای دریافت مجوز طلاق از همسرش، وی را به کمپ ترک اعتیاد روانه کرده بود توسط بازپرس جنایی به معاونت در آدم‌ربایی متهم شد. به گزارش فارس، قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی به اتهام معاونت در آدم‌‌ربایی قرار وثیقه یک میلیارد ریالی زنی را که برای دریافت مجوز طلاق همسر خود را به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده بود، صادر کرد. مرد در مقابل بازپرس گفت: ششمین روز خردادماه امسال بود که پس از اضافه‌کاری و گذراندن شیفت شب به منزل آمدم تا اینکه ساعت 10 صبح زنگ خانه به صدا در آمد و به بالکن رفتم تا ببینم چه‌کسی پشت در است اما همسرم در بالکن را روی من بست. مرد در توضیح این ماجرا بیان داشت: پس از آنکه در بالکن روی من بسته شد 3 مرد داخل منزل شدند و دست و پای مرا بستند و همراه با نفر چهارم که در خودرو بود مرا به کمپ ترک اعتیاد بردند. وی افزود: در کمپ از من تستی گرفته شد و پزشک اعلام کرد که نیازی به نگهداری من در کمپ اعتیاد نیست اما مرا 13 روز در آنجا نگهداری کردند و در تمام این مدت پدر و مادرم در جست‌وجوی من بودند تا اینکه توانستم با پرداخت وجه از داخل کمپ با خانواده‌ام تماس بگیرم. این مرد عنوان کرد: همسر من قبل از این موضوع نیز 2 بار از من برای طلاق شکایت کرده بود. در روز حادثه چند بار از وی خواستم تا شکایت خود را پس بگیرد اما پس از خارج شدن از کمپ ترک اعتیاد متوجه شدم که وی برای دریافت مجوز طلاق گواهی دروغین از کمپ مبنی بر اعتیاد من دریافت کرده است. همسر این مرد نیز در جلسه بازپرسی گفت: نگاه داشتن وی در کمپ ربطی به من ندارد، چرا که من شوهرم را به عنوان معتاد به کمپ معرفی کردم. وی خاطرنشان کرد: وی تریاک می‌کشید و من به مصرف شیشه هم مشکوک شده بودم، چرا که علائمی همچون شب‌بیداری‌های طولانی‌مدت و باز کردن پنجره‌ها در فصل زمستان را از وی می‌دیدم. قاضی مدیرروستا در پایان این جلسه بازپرسی قرار وثیقه یک میلیارد ریالی را به اتهام معاونت در آدم‌ربایی برای همسر مرد صادر کرد.
کشف جسد بی‌سر یک زن
زن جوانی که یک زیرزمین را برای چند ساعت از صاحبخانه اجاره کرده بود، ساعتی پس از ورود به این خانه به قتل رسید. تسنیم در این‌باره نوشت: چندی پیش خبر قتل زن 35 ساله‌ای و مجروح شدن پسر
8 ساله‌اش توسط مأموران کلانتری 128 تهران‌نو به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. با حضور مقام قضایی در محل حادثه، مشخص شد زنی 35 ساله سر بریده شده و پسر 8 ساله وی نیز با ضربات چاقو مجروح شده که به بیمارستان منتقل شده است. با بررسی بیشتر در صحنه وقوع جرم مشخص شد، مقتول و پسرش در زیرزمین خانه محل حادثه میهمان بوده‌اند و از صاحب این خانه خواسته بودند که منزلش را برای ساعاتی در اختیار آنها قرار دهد. پس از آن چند بار صاحبخانه با آنها تماس داشته و به این دلیل که مقتول تلفن را جواب نداده است، صاحبخانه به این موضوع شک می‌کند که در بازگشت به خانه‌اش با جسد این زن روبه‌رو می‌شود. جسد زن به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه ادامه دارد.
پرونده‌ای که یک سال باز ماند
پسر 18 ساله‌ای که در جریان یک درگیری فردی را به قتل رسانده بود پس از یک سال دستگیر شد. به گزارش  میزان، 16 شهریور سال گذشته ماموران پلیس در جریان درگیری مرگبار در روستای قلعه‌محمود استان گلستان قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل مشخص شد، 2 پسر جوان به خاطر چشم در چشم شدن با هم درگیر شده و در جریان این درگیری، میلاد  
18 ساله با ضربه چاقو پسر 27 ساله‌ای را به نام عزیز به قتل رسانده است. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد عزیز به دلیل اصابت چاقو به قلبش جانش را از دست داده و میلاد نیز پس از قتل متواری شده است. در ادامه ماموران پلیس با ردیابی‌های گسترده متوجه شدند، میلاد به تهران مراجعه کرده و در یک شرکت ساختمانی مشغول به کار است. با به‌دست آمدن این سرنخ، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان با دریافت نیابت به تهران آمده و موفق شدند در دی‌ماه سال جاری میلاد را در مخفیگاهش در حوالی شهرک ولیعصر، شناسایی و دستگیر کنند. وی در جریان  بازجویی‌ اظهار داشت: روز حادثه با موتور در حال رفتن به خانه در روستا بودم، عزیز که حالت طبیعی نداشت به سمتم آمد و با چاقو مرا تهدید کرد. من هم از ترس چاقویی را که زیر موتورم مخفی کرده بودم، درآوردم تا وی را بترسانم اما عزیز وقتی به سمت من برگشت، چاقو به قلبش فرو رفت. با اعتراف پسر 18 ساله به قتل، وی برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.
 


Page Generated in 0/0047 sec