printlogo


کد خبر: 152447تاریخ: 1394/11/3 00:00
اخبار

با شکست سنگین تیم امید برابر ژاپن
رؤیای «ریو» پر پر شد
تیم‌ملی فوتبال امید ایران با نتیجه سنگین
3 بر صفر برابر ژاپن شکست خورد تا حسرت صعود فوتبال ایران به المپیک 44 ساله شود. به گزارش «وطن امروز»، تیم‌ملی فوتبال امید ایران که به خاطر باخت به قطر در مرحله گروهی مجبور بود در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف ژاپن برود، در این بازی با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا ناکامی فوتبال ایران برای صعود به المپیک 4 سال دیگر تمدید شود. این دیدار تا دقیقه 96 با نتیجه صفر ـ صفر مساوی بود اما با اشتباه روزبه چشمی دروازه تیم ایران باز شد. در ادامه ژاپنی‌ها در هم پاشیدگی تیم ایران 2 گل دیگر وارد دروازه تیم امید کشورمان کردند تا تیم ایران از رسیدن به المپیک ریو باز بماند. شاید بتوان مهم‌ترین مشکل فنی تیم امید ایران را در این دوره از رقابت‌ها اصرار بر بازی گرفتن از روزبه چشمی در خط دفاع و نیمکت‌نشینی بازیکنانی چون میلاد کمندانی، محسن کریمی و احسان پهلوان دانست. این ناکامی در حالی رقم خورد که اگر تیم ایران توانسته بود از دیدار برابر قطر در مرحله گروهی امتیاز بگیرد، می‌توانست با صدرنشینی از مرحله گروهی عبور کند و حریف کره‌شمالی بشود که به مراتب حریف آسان‌تری برای تیم ایران به حساب می‌آمد.

مسی به دنبال کودک عراقی
انتشار تصویری از کودک عراقی که در فقر از یک پلاستیک برای خود پیراهن لیونل مسی را درست کرده بود احساسات زیادی از جمله احساسات این بازیکن را برانگیخت. صفحه رسمی توئیتر برترین بازیکن جهان در سال 2015 خواستار آشنایی با این کودک و فرستادن پیراهن امضاشده مسی برای این کودک شده است.  لیونل مسی در حالی
 5 بار به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب شده است که در طول دوران فوتبال خود خیلی کم اسیر حواشی شده و تنها روی فوتبال خود تمرکز کرده است و چهره خوبی از خود بین علاقه‌مندان فوتبال ایجاد کرده است.

حقیقی به لیگ پرتغال بازگشت
علیرضا حقیقی به تیم فوتبال ماریتیموی پرتغال پیوست. دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال که چهارشنبه قرارداد خود را با تیم روبین کازان فسخ کرده بود پنجشنبه تیم بعدی خود را قطعی کرد و با آن قرارداد بست.  ماریتیمو که در لیگ برتر پرتغال حضور دارد مقصد جدید حقیقی است که باوجود علاقه پرسپولیس به جذب خود همچنان ترجیح می‌دهد فوتبالش را در سطح اول اروپا ادامه دهد. نلو وینگادا که سابقه هدایت پرسپولیس و تیم‌ملی امید را دارد سرمربی فعلی ماریتیمو است.  قرارداد حقیقی با این باشگاه پرتغالی تا پایان فصل است.

نبرد حساس هندبال ایران و امارات
تیم‌ملی هندبال ایران امروز (شنبه) در آخرین دیدارش از دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی به مصاف امارات عربی متحده می‌رود که این دیدار برایش حکم مرگ و زندگی را دارد. تیم‌ملی هندبال ایران در پنجمین گام از رقابت‌های قهرمانی آسیا در یک دیدار حساس به مصاف امارات عربی متحده می‌رود. هندبالیست‌های ایران که پیش از این 2 باخت برابر بحرین و عربستان و 2 پیروزی برابر لبنان و چین را در کارنامه دارند برای حفظ شانس خود و کسب سهمیه جام‌جهانی به پیروزی بر امارات امیدوار هستند.  پیروزی در برابر امارات می‌تواند ایران را به رتبه سوم جدول رده‌بندی گروه B مسابقات برساند و در نهایت شانس پنجم شدن و کسب سهمیه جام‌جهانی را پررنگ‌تر کند. از هر گروه 2 تیم به نیمه‌نهایی صعود می‌کنند که ایران دیگر شانسی برای صعود به نیمه‌نهایی ندارد.

پرسپولیس به فینال جام شهدا رسید
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل سایپا به فینال جام شهدا راه یافت. در آغاز مسابقه‌های جام شهدا، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 14:15 دیروز در ورزشگاه شهر قدس به مصاف سایپای تهران رفت که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید. برای پرسپولیس در این دیدار رامین رضاییان (30)، مهدی طارمی (32) و جری بنگستون (70) گلزنی کردند. گل‌های سایپا را نیز علی زینالی در دقایق
9 و 78 به ثمر رساند. با این نتیجه پرسپولیس راهی فینال این رقابت‌ها شد و باید روز دوشنبه به مصاف برنده دیدار صبا و ذوب‌آهن برود.
 


Page Generated in 0/0054 sec