printlogo


کد خبر: 152462تاریخ: 1394/11/3 00:00
سلام وطن

 اخیراً از سفر مشهد برگشتم. امانتداری‌های آستان قدس رضوی از حرم دور‌تر شده و هزینه نیز دریافت می‌کنند. لطفا پیگیری شود که چرا مانند قبل رایگان نیست؟ اگر قرار به مسائل امنیتی است که تا کنار ضریح نیز همگان موبایل و وسایلی از این قبیل همراه دارند و خطرات بیشتری ممکن است ایجاد کند!
شادمان
 در محله ما در تهران نیز دیوار مهربانی شکل گرفته است و مردم کمک‌های خود را در آنجا قرار می‌دهند تا کسانی که نیاز دارند از وسایل دست دوم و بلااستفاده آنها استفاده کنند. اما چه خوب است افرادی که پوشاک یا وسایل دست دوم خود را که نیاز ندارند به صورتی قرار دهند که قابل استفاده باشد، چون گاهی مشاهده کردم که حتی کفش پاره یا لباس کثیف آنجا بوده است. درخواست داشتم که مردم رعایت کنند و اگر هدیه می‌دهند قابل استفاده باشد نه دورریختنی.
شهابی
   ریختن سیمان در قلب رآکتور هسته‌ای کشور علاوه بر شرمندگی مقابل شهدا من را بسیار آزار داد. چرا باید توان علمی خودمان را دفن کنیم؟
قهرودی
 رئیس سازمان غیرسیاسی محیط‌زیست که این روزها در حال مصاحبه‌های سیاسی با رسانه‌های غربی‌ است آیا وقتی برای پیگیری معضلات زیست‌محیطی دارد؟ آلودگی هوا، از بین رفتن جنگل‌ها، بحران آب در کشور، کاهش گونه‌های جانوری در حال انقراض را چه کسی پیگیری می‌کند؟
سالاری
 هیچ‌کس پاسخگوی مردمی که سرمایه‌شان را برای خانه‌دار شدن در مسکن‌مهر پرداختند نیست.‌ ای که دستت می‌رسد کاری بکن!
سراوانی
 از شورای نگهبان به دلیل رد صلاحیت افرادی که در فتنه 88 به هر طریقی دخالت داشتند متشکرم.
صابونچی


Page Generated in 0/0058 sec