printlogo


کد خبر: 152472تاریخ: 1394/11/4 00:00
سرخط خبر

 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد در پی اجرایی شدن برجام محدودیت ارائه سوخت به هواپیماهای این شرکت در فرودگاه‌های اروپایی برداشته شده است.
 معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه به دلیل مشکلات سیاسی بین مسکو و آنکارا، روس‌ها کالاهای ارسالی ترکیه از هر کشور ثالث را مصادره خواهند کرد، اظهار داشت: ایران نیز کارت بازرگانی تجاری را که دست به چنین اقداماتی بزنند باطل می‌کند.
 برخی اخبار از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از استعفای مدیرعامل این سازمان حکایت دارد.
 دبیر اجلاس هوانوردی ایران ۲۰۱۶ از سفر مسؤولان ایرباس به ایران برای فروش هواپیما خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات مربوط به ویزا بوئینگ به ایران نمی‌آید.
 معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معافیت‌ بیمه‌ای 2 ساله کارفرمایان در 5 سال اجرای برنامه ششم با جذب فارغ‌التحصیلان بیکار خبر داد.
 پالایشگاه یونانی هلنیک پترولیوم از دست یافتن به قراردادی برای خرید نفت ایران خبر داد که براساس آن همچنین قرار است بدهی۵۰۰میلیون یورویی این شرکت به ایران پرداخت شود.
 در جدید‌ترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو عنوان شد تکلیف 30 هزار دستگاه خودرویی که مازاد بر سقف 110 هزار دستگاهی تعیین‌شده از سوی بانک مرکزی در طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو ثبت‌نام شده است، همچنان نامشخص است.
 رئیس اتاق اصناف ایران از تجهیز رایگان اصناف به صندوق مکانیزه فروش در قالب طرح باران خبر داد.
 


Page Generated in 0/0058 sec