printlogo


کد خبر: 152476تاریخ: 1394/11/4 00:00
رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد
ثبت‌نام اعزام نوروزی عتبات از اول اسفند

گروه اجتماعی: رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات اعزام‌های نورزی عتبات عالیات را تشریح کرد.
سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در این‌باره به مهر گفت: ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات از اول اسفندماه از طریق سایت آغاز می‌شود و اعزام زائران نیز از ۲۳ اسفندماه صورت می‌گیرد و همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعزام زائران به سامرا را در برنامه سفر خواهیم داشت.
وی به قیمت عتبات نوروزی اشاره کرد و افزود: در گذشته اعزام‌ها در قالب گروه‌های ۴۰ نفره بود و هر کاروان یک روحانی و یک مدیر داشت اما براساس اقدام جدید سازمان حج قرار است اعزام‌ها در گروه‌های ۸۰ و ۱۲۰ نفره باشد که این کار باعث می‌شود قیمت‌ها تغییر کند و هدف ما کاهش قیمت‌هاست.
رئیس سازمان حج و زیارت درباره کیفیت ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات عراق نیز تاکید کرد: براساس رایزنی‌های انجام شده با طرف عراقی و همچنین بازدیدهای مکرری که از هتل‌ها و مراکز اقامتی و آشپزخانه کربلا و نجف داشتیم کیفیت و خدماتی که به زائران در این مراکز ارائه می‌شود نسبت به گذشته بهتر شده است.
اوحدی با اشاره به موضوع  امنیت زائران خاطرنشان کرد: امنیت زائرانی که از طریق دفاتر مجاز سازمان حج به عتبات اعزام می‌شوند تامین می‌شود. وی به زائرانی که از طریق دفاتر غیرمجاز و یا روش‌های دیگری به عتبات می‌روند توصیه کرد برای حفظ امنیت و جان‌شان از این سفرها پرهیز کنند.


Page Generated in 0/0060 sec