printlogo


کد خبر: 152505تاریخ: 1394/11/4 00:00
اخبار

زهرا نعمتی پرچمدار ایران
در المپیک ریو شد
زهرا نعمتی و اصغر رحیمی به ترتیب پرچمدار و سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو شدند. در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعضا به این نتیجه‌ رسیدند که زهرا نعمتی پرچمدار کاروان ایران در المپیک ریو شود. همچنین برای سرپرستی کاروان نیز 2 گزینه پیش‌رو بود که شاهرخ شهنازی و اصغر رحیمی به عنوان گزینه‌ها مطرح شدند و با پیشنهاد خود شهنازی قرار شد اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو باشد. شهنازی نیز به عنوان سرپرست کاروان ایران برای بازی‌های ساحلی ویتنام معرفی شد. همچنین تمام مدال‌آوران المپیک ریو نیز به استخدام رسمی کمیته ملی المپیک در خواهند آمد.

چرا پپ اعلام نمی‌کند
به سیتی می‌رود؟
پپ گوآردیولا،‌ سرمربی بایرن مونیخ که به نظر با سیتی به توافق رسیده، ‌همچنان اعلام رسمی نکرده که به این تیم خواهد پیوست. سیتی چندین مدیر و دستیار گوآردیولا در بارسلونا را جذب کرده و به نظر همه چیز آماده حضور گوآردیولا در این تیم است. با این حال، پپ همچنان به صورت رسمی اعلام نکرده به این تیم خواهد پیوست. روزنامه سان مدعی شد دلیل این کار، این بوده که احتمال برخورد 2 تیم در چمپیونزلیگ وجود دارد و در صورت رخ دادن چنین اتفاقاتی، ‌گمانه‌زنی‌های زیادی به وجود خواهد آمد و گوآردیولا نمی‌خواهد موضوع به چنین سمتی کشیده شود. گزارش‌ها در فرانسه حاکی از ملاقات گوآردیولا با سران منچستریونایتد بود،‌ هر چند این موضوع تکذیب شد.

محرومیت مادام‌العمر سلمان
مسؤولان فدراسیون فوتبال عراق با اخراج یکی از بازیکنان تیم امید خود از مسابقات قهرمانی آسیا، او را مادام‌العمر از حضور در تیم‌های ملی محروم کردند.«عبدالخالق مسعود»، رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد این فدراسیون «سیف سلمان» بازیکن تیم فوتبال امید عراق را از این تیم اخراج کرده و این بازیکن تا آخر عمر حق حضور در تیم‌های ملی را ندارد. مسعود اضافه کرد: سیف سلمان وقتی متوجه شد برای بازی با امارات در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات در ترکیب اصلی نیست، درخواست کرد به بغداد بازگردد. سلمان همچنین با کمک مربی تیم جر و بحث و تاکید کرد می‌خواهد به خاطر بیماری دخترش به بغداد بازگردد! برای همین بعد از صحبت با سرمربی تیم تصمیم گرفتیم این بازیکن از تیم‌ملی اخراج شود و مادام‌العمر از حضور در تیم‌های ملی محروم شود!» این در حالی است که سیف سلمان با انتشار پیامی در اینستاگرام خود با عذرخواهی از هواداران، کادر فنی و بازیکنان عراق نوشت به خاطر بیماری دخترش نیازمند دعای مردم است!

عربستان، قطر را هم
وارد بازی علیه ایران کرد
عربستان به جوسازی خود علیه ایران ادامه می‌دهد. کشور عربستان حتی با فشارهای سیاسی در تلاش است کشورهای مختلف را از سفر به ایران برای حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا منع کند. پس از آنکه اماراتی‌ها همراه عربستان شدند، این کشور در تلاش است قطر را هم به سمت خود بکشاند. نقش قطر از نظر عربستان و امارات مهم است، چراکه اگر این کشور میزبانی بازی‌های این کشورها با تیم‌های ایرانی را به عهده بگیرد، احتمالاً AFC این تصمیم را عملی خواهد کرد. روزنامه دارالحیاه چاپ ریاض دیروز این موضوع را تایید کرد و نوشت: «فدراسیون فوتبال عربستان و امارات به دنبال متقاعد کردن قطر هستند تا بتوانند این کشور را به عنوان میزبان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنند. آنها اصرار دارند بازی‌هایشان به قطر منتقل شود و این کشور هم با چنین پیشنهادی موافقت کرده است!» به نوشته این نشریه احمد عید مسؤول فدراسیون عربستان و یوسف سرکال رئیس فدراسیون امارات در حاشیه برگزاری رقابت‌های قهرمانی امیدهای آسیا در قطر، با هم دیدار و گفت‌وگو داشتند.

سرمربی تیم ژاپن رمز برتری
 مقابل ایران را فاش کرد
سرمربی تیم فوتبال امید ژاپن از تغییر ترکیب تیمش و استفاده از بازیکنان بلندقد در دیدار مقابل ایران به عنوان رمز پیروزی این مسابقه یاد کرد. ماکوتا تاگوراموری گفت: در طول 90 دقیقه مقابل ایران شرایط سختی داشتیم و بویژه در نیمه نخست، آنطور که باید و شاید ظاهر نشدیم. دلیل آن هم فشار حملات بسیار زیاد تیم ایران بود. برای مقابله با ایران ۱۱ بازیکنی را در ترکیب اصلی قرار دادم که قد بلند بودند و همین موضوع عامل برتری ما در این مسابقه بود.


Page Generated in 0/0068 sec