printlogo


کد خبر: 152510تاریخ: 1394/11/4 00:00
اخبار

جلوگیری از تردد شناورهای فاقد بیمه در بنادر
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان گفت: در آینده نزدیک، از تردد تمام شناورهای فاقد بیمه در بنادر جلوگیری می‌شود. به گزارش فارس، سیاوش رضوانی در نشست با مدیرعامل حمل‌ونقل دریایی و مسافری کشور در راستای قانون بیمه حفاظت از دریاها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی در مقابل آلودگی به مواد نفتی اظهار داشت: بیمه تامین‌کننده امنیت مالی در فعالیت‌های تجاری، توسعه مبادلات و تضمین حفظ سرمایه است.  وی گفت: امروز هرگونه فعالیت اقتصادی بدون پشتوانه بیمه ناموفق است زیرا بیمه موجب رفع نگرانی سرمایه‌گذاران، صاحبان سرمایه در مواقع بحران و حادثه است.


آثار تاریخی ریگان در انتظار ثبت ملی
فرماندار ریگان گفت: از 50 اثر ثبتی در این شهرستان فقط یک اثر ثبت ملی شده است و بقیه آثار تاریخی چشم انتظار ثبت ملی‌ هستند.  امین باقری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از 50 اثر ثبتی در ریگان فقط یک اثر ثبت ملی شده است و مابقی اثرهای تاریخی چشم انتظار ثبت ملی هستند. وی گفت: ویرانه‌های شهر قدیم ریگان در 5 کیلومتری جنوب غربی مرکز این شهرستان قرار دارد و متعلق به قبل از اسلام است که بنای این شهر را به بهمن‌بن اسفندیار نسبت می‌دهند.  


پخش صدای سه‌بعدی در تلویزیون‌
سینماهای خانگی با اسپیکرهای متعددی که در گوشه و کنار یک اتاق قرار می‌گیرند، صداها را به‌خوبی تفکیک و از جهات مختلف برای کاربران پخش می‌کنند.  ساندبارها نیز با همین کارکرد به‌عنوان نسل جدید سینماهای خانگی جای خود را در بازار لوازم صوتی و تصویری ایران باز کرده‌اند.  سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصول از ساندبار Curved به‌عنوان همنشین جدید تلویزیون‌های Curved در ایران با قابلیت پخش صدا به‌صورت سه‌بعدی و با پیشرفت چشمگیری در فراگیر بودن (Surround) صدا خبر داده است.  ساندبار پیشرفته سامسونگ، مجهز به آخرین تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.


Page Generated in 0/0056 sec