printlogo


کد خبر: 152518تاریخ: 1394/11/4 00:00
سلام وطن

 رأی دادن با چشمان باز و انتخاب افراد اصلح در زمان انتخابات علاوه بر اینکه وظیفه ماست، یک عبادت عملی برای شکرگزاری نعمت جمهوری اسلامی است. مردم مسلمان ایران همیشه این شکر را به‌جای آورده‌اند و امسال نیز به دشمنان‌شان نشان خواهند داد که پشتیبان ولایت فقیه و حافظ نظام اسلامی هستند.
سرحدی‌زاده
 در بین آمارهای ردصلاحیت‌شده‌ها حتی افرادی هستند که ارتباط با داعش، شرب خمر و... داشته‌اند. بعد چطور یک عده از مسؤولان به خود اجازه می‌دهند درباره شورای نگهبان و بازکردن فضای سیاسی صحبت کنند؟ باز شود که اینها نماینده شوند؟ از شورای نگهبان بابت ردصلاحیت این افراد متشکریم.
قلیچی
 وزیر خارجه آمریکا از تحریم‌های ایران در زمینه‌های دیگر مثل قدرت موشکی ایران سخن به میان آورده و کنگره آمریکا هم هر بار یک چنین مطلبی را مطرح می‌کند! رهبر انقلاب بارها تاکید کردند مقابله به مثل کنید اما مجلس و وزارت خارجه هنوز واکنشی نشان نداده‌اند؟ این یعنی چه که رهنمود رهبری را اجرایی نمی‌کنند؟
صالحی‌فر
 از سپاه پاسداران به دلیل دستگیری یک رئیس شبکه ماهواره‌ای و هوشیاری این نیروی مردمی دربرابر هجمه‌های فرهنگی به کشور تشکر می‌کنم.
صلواتی
 بیمارستان یکصد تختخوابی پاکدشت همچنان در انتظار افتتاح است. البته اورژانس به طور آزمایشی فعالیت خود را در بیمارستان شروع کرده است ولی همچنان از زمان بهره‌برداری از این بیمارستان حساس و ضروری شهرستان پاکدشت خبر دقیقی وجود ندارد و مسؤولان شهرستان از پاسخ صریح در این‌باره
سر باز می‌زنند.
سعید باقری


Page Generated in 0/0066 sec