printlogo


کد خبر: 152550تاریخ: 1394/11/5 00:00
اخبار

مسقط و امان 2 گزینه نزدیک به میزبانی
یکی از روزنامه‌های عربستانی مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از یک کشور را برای میزبانی از مسابقات تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا مدنظر دارد.  دوشنبه جلسه تصمیم‌گیری درباره ادعای عربستانی‌ها مبنی بر بازی نکردن در ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تلاش برای بازی در یک کشور بی‌طرف برگزار خواهد شد تا به این جنجال سعودی‌ها رسیدگی شود. پیش از این از کشورهای مختلفی از جمله ازبکستان، لبنان، اردن، عمان و قطر به‌عنوان کشور بی‌طرف یاد شده بود که البته فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را رد و تاکید کرده بود حاضر به بازی در زمین بی‌طرف نیست، چرا که ایران از امنیت کافی برخوردار است.  حالا و در آستانه این جلسه حساس و سرنوشت‌ساز، یکی از روزنامه‌های عربستانی مدعی شده است کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تعداد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های ایرانی و عربستانی بیش از 2 کشور بی‌طرف را برای میزبانی مسابقات مدنظر دارد.   این روزنامه به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: «گزارش‌ها از داخل AFC نشان می‌دهد به خاطر تعدد مسابقات که احتمالا تعداد آنها به ۶ مسابقه برسد، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال بیش از 2 کشور برای میزبانی دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی است که طبق گزارش‌ها، مسقط پایتخت عمان و امان پایتخت اردن 2 گزینه جدی هستند». عبدالرحمان بن مساعد، رئیس سابق باشگاه الهلال عربستان هم در آستانه این تصمیم‌گیری حساس جمله عجیبی را روی توئیتر خود منتشر کرده است. او از تمام کشورهای حاشیه خلیج‌فارس خواسته به باشگاه‌های عربستانی اضافه شوند و با این کشور برای بازی نکردن در ایران متحد شوند!

تداوم غیبت مشکوک 2 مشت‌زن تیم‌ملی
2 بوکسور ملی‌پوش ایرانی که به گفته‌ مسؤولان فدراسیون مرخصی 20 روزه گرفته و به چین رفته بودند بعد از گذشت یک ماه هنوز به ایران باز‌نگشته‌اند.  به گزارش ایسنا،‌ با وجود اینکه فدراسیون بوکس اعلام کرده بود فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی 2 بوکسور ملی‌پوش ایران که راهی چین شده‌اند ظرف مدت 20 روز به ایران بازمی‌گردند ولی با گذشت یک ماه هنوز خبری از بازگشت این دو مشت‌زن نشده است.  خبر راهی شدن این 2 بوکسور به خارج از کشور سوم دی‌ماه رسانه‌ای شد و مسؤولان فدراسیون بوکس آن زمان اعلام کردند این 2 مشت‌زن مرخصی 20 روزه‌ای را برای سفر به چین گرفته‌اند و پس از پایان این مدت به ایران بازمی‌گردند. اگرچه پس از آن ابهاماتی درباره این سفر و اینکه آیا آنها به چین سفر کرده‌اند یا کشوری دیگر مطرح شد ولی مسؤولان فدراسیون تاکید داشتند این 2 بوکسور راهی یک اردوی تدارکاتی در چین شده‌اند.  حال باید دید آیا این 2 بوکسور راهی ایران می‌شوند یا اینکه تصمیم به ماندن می‌گیرند.  البته شنیده شده این 2 بوکسور در مسابقات زیرزمینی حضور پیدا کرده‌اند.

رئال و جذب بازیکن
۱۸ ساله آرژانتینی
باشگاه رئال مادرید هافبک ۱۸ ساله تیم بوکاجونیورز را به خدمت گرفت. رودریگو بنتانکور نام هافبک ۱۸ ساله بوکا است که به رئال پیوسته است. گزارش‌ها حاکی از این است که این بازیکن آرژانتینی به طور قرضی تا پایان فصل در بوکا می‌ماند. مسؤولان باشگاه اسپانیایی همچنین در نظر دارند ریکاردو رودریگز، دفاع چپ وولفسبورگ و لروی سین، هافبک شالکه را هم به جمع نفرات خود اضافه کنند.  سین از سوی شالکه ۵۰ میلیون یورو قیمتگذاری شده است ضمن اینکه بارسلونا هم روی جذب این بازیکن نظر دارد. رودریگز هم از سوی باشگاه وولفسبورگ ۳۰ میلیون پوند قیمت گذاشته شده است اما باشگاه آلمانی تا پایان فصل حاضر به فروش این بازیکن نیست.

کارلوس کی‌روش هفته آینده
 به ایران بازمی‌گردد
سرمربی پرتغالی تیم‌ملی فوتبال کشورمان هفته آینده از مرخصی 2ماهه به تهران بازخواهد گشت. به گزارش مهر، کارلوس کی‌روش که پس از دیدارهای تیم‌ملی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی راهی پرتغال شده بود، قرار است هفته آینده به تهران بازگردد تا برنامه‌های این تیم را از سر بگیرد. کی‌روش البته چند روزی را به قطر سفر کرد تا بر عملکرد تیم فوتبال امید نظارت داشته باشد اما بدون اینکه نشستی با کادر فنی این تیم داشته باشد، قطر را ترک کرد. تیم‌ملی فوتبال ایران فروردین‌ماه سال آینده 2 بازی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا با هند و عمان برگزار خواهد کرد.
 


Page Generated in 0/0158 sec