printlogo


کد خبر: 152560تاریخ: 1394/11/5 00:00
سرخط خبر

  سازمان توسعه تجارت ایران مخالفت آمریکا با پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی را تکذیب کرد.
 کویت واردات دام از ایران را به علت انتشار اخباری درباره شیوع بیماری تب برفکی ممنوع کرد.
 غلامحسین صادقی‌قهاره، وکیل مدافع شرکت نفتی HK می‌گوید بانک مرکزی شماره حساب یک بانک چینی را به بابک زنجانی و دادگاه اعلام کرده تا متهم ردیف اول پرونده نفتی، بدهی 2 میلیارد و ۶۶ میلیون یورویی شرکت نفت را به این حساب واریز کند.
 علی یزدانی با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت جایگزین ابریشمی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک شد.
 معاون سازمان دامپزشکی گفت: ایران با یک میلیون و 800 هزار تن گوشت مرغی که در 27 هزار و 800 واحد مرغداری ثبت شده در سامانه GIS تولید می‌کند دارای رتبه ششم جهانی و سوم آسیایی در این زمینه است.
 قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه ورود یک شرکت فرانسوی برای کاهش هدررفت آب تهران به این دلیل است که این شرکت تکنولوژی روز دنیا را وارد ایران خواهد کرد، گفت: میزان هدررفت آب در تهران ۱۲ درصد و میزان آب به حساب نیامده زیر ۲۴ درصد است.
 معاون اقتصادی بانک مرکزی از برنامه راه‌اندازی بازار بدهی از سوی دولت خبرداد و گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی باید 2 درصد بیشتر از نرخ تورم باشد.
 تسنیم از توافق اولیه ایران خودرو با پژو با سرمایه‌گذاری مشترک ۵۰۰ میلیون یورویی خبرداد و نوشت: براساس این توافق قرار شده همکاری مشترک ایران خودرو و پژو  به صورت 50 درصد و مساوی باشد.
 مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از امضای 3 قرارداد جدید اکتشافی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر جهان خبر داد و گفت: یکی از این قراردادها با شرکت روسی لوک اویل به ارزش 6 میلیون دلار بسته شده است.
 همزمان با لغو رسمی تحریم‌های نفتی، تجارت نفتی ایران و مصر با صدور یک محموله پتروشیمی از سر گرفته شد.
 


Page Generated in 0/0063 sec