printlogo


کد خبر: 152601تاریخ: 1394/11/5 00:00
محکومیت در دادگاه مطبوعات به علت عدم درج نام مدیرمسؤول در چندشماره از روزنامه
گیر بنی‌اسرائیلی دولت به «وطن امروز»

«وطن‌امروز» در حکمی که در نوع خود جالب توجه است به علت عدم درج نام مدیرمسؤول در چندشماره از روزنامه، در جلسه روز گذشته دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد!
عدم درج نام مدیرمسؤول در شماره‌هایی از روزنامه سهوی بوده و مدیرمسؤول روزنامه در دادسرای فرهنگ و رسانه بر سهوی بودن آن تاکید کرده است با این حال با نامه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرجع قضایی، باردیگر رفتار غیراصولی این معاونت با روزنامه «وطن‌امروز» تکرار شد.
طبق روال اداری مرسوم در وزارت ارشاد، در صورت عدم درج نام مدیرمسؤول در شناسنامه نشریه، معاونت مطبوعاتی طی نامه‌ای به رسانه موضوع را متذکر شده و ارسال پرونده به مرجع قضایی زمانی صورت می‌گیرد که رسانه به تذکر توجه نکند یا اساسا فاقد مدیرمسؤول باشد و اقدام به معرفی مدیرمسؤول جدید هم نکرده باشد.
درباره پرونده اخیر نیز معاونت مطبوعاتی ارشاد طی نامه‌ای به روزنامه موضوع را متذکر شده بود و «وطن‌امروز» پس از دریافت نامه، نام مدیرمسؤول را در شناسنامه درج کرد اما مسؤولان معاونت مطبوعاتی گویا به درج نام مدیرمسؤول در شناسنامه روزنامه توجهی نکرده و برای ارسال پرونده به دادگاه شدیدا عجله داشته‌اند.


Page Generated in 0/0083 sec