printlogo


کد خبر: 152609تاریخ: 1394/11/6 00:00
سرخط خبر

 بلومبرگ به نقل از یک مقام ایتالیایی نوشت: روحانی ممکن است در سفر خود به ایتالیا قراردادهایی به ارزش حدود ۱۷ میلیارد یورو (4/18 میلیارد دلار) با این کشور امضا کند.
 لورد لامونت، وزیر دارایی اسبق انگلیس گفت: ایران بزرگ‌ترین بازار نوظهور جهان از زمان فروپاشی شوروی و ثروتمندترین کشور جهان است.
 ابوالفضل خلخالی، کارشناس صنعت خودرو با اشاره به اینکه پژو همانند گذشته درصدد مونتاژکاری محصولات خود در ایران است، گفت: پژو حتی اطلاعات دم دستی خودروهای گذشته خود را هم در اختیار ایرانی‌ها نمی‌گذارد.
 دولت کره‌جنوبی برای حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های این کشور در زمینه صادرات به ایران یک مرکز تجاری در سئول راه‌اندازی کرد.
 مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی با اشاره به نیاز این شرکت برای خرید ۲۰ هواپیما گفت: این شرکت ۳ میلیارد دلار صرف خرید هواپیما خواهد کرد و به طور کلی ایران قصد دارد ۵ میلیارد دلار هواپیما بخرد.
 محمدحسن‌ زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد تأمین اجتماعی مبنی بر حذف خبرنگاری از مشاغل سخت و زیان‌آور را تکذیب کرد و گفت چنین موضوعی صحت ندارد و اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور برای خبرنگاران مانند سابق انجام می‌شود.
 سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطلب منتشر شده در شبکه‌های مجازی درباره ثبت مشخصات سهامداران عدالت در سایت www.sahamedalat.com کذب محض بوده است و هیچ مستند قانونی ندارد.
 معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه اجرایی ماده ۳ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب ۱۳۸۹ را که به تصویب هیأت دولت رسیده برای اجرا ابلاغ کرد.
 شرکت فرودگاه‌های کشور به «شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران» تغییر نام یافت.
 بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی در سفر روحانی به ایتالیا و فرانسه حضور دارند.
 


Page Generated in 0/0054 sec