printlogo


کد خبر: 152616تاریخ: 1394/11/6 00:00
آوای شهر

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک اعلام کرد
تمدید مهلت ثبت‌نام
طرح ترافیک ۹۵
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام آرم طرح ترافیک ۹۵ خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز» مصطفی قنبرنژاد، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به اینکه تا نهم بهمن ماه ثبت‌نام آرم طرح ترافیک ۹۵  تمدید شده است، تصریح کرد: این مهلت آخرین زمان ثبت‌نام طرح ترافیک است. مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک خاطرنشان کرد: 2 هفته پس از این تاریخ اسامی واجدان شرایط دریافت آرم طرح ترافیک اعلام می‌شود. به گفته وی، مهلت تحویل مدارک خودروهای واجد شرایط به دفاتر خدمات الکترونیک شهر پس از اعلام واجدان شرایط  روی سایت
tehran.ir اعلام خواهد شد.

51درصد فوتی‌های تصادفات تهران عابران هستند
51 درصد کشته‌های تصادفات تهران را عابران پیاده تشکیل می‌‌دهند، از این نظر پایتخت کشورمان متأسفانه نه تنها بین شهرهای کشور که در بین کلانشهرهای جهان نیز پیشتاز است. به گزارش «وطن امروز»
سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیر هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه با اعلام اینکه سال گذشته 641 نفر بر اثر تصادفات ترافیکی در تهران کشته شده و بالغ بر 13 هزار نفر نیز مجروح و مصدوم شده‌اند، گفت: اگر این جشنواره بتواند حتی یک نفر از آمار صدها کشته و هزاران مجروح و مصدوم حوادث ترافیکی تهران را نیز کاهش دهد، موفق بوده و رسالت خود را بخوبی انجام داده است. کاظمی دینان افزود: 51 درصد کشته‌‌های تصادفات تهران را عابران پیاده تشکیل می‌‌دهند، از این نظر پایتخت کشورمان متأسفانه نه تنها بین شهرهای کشور که در بین کلانشهرهای جهان نیز پیشتاز است. این مدرس علوم ارتباطات با تأکید بر نقش جشنواره ترافیک و رسانه در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه درباره آسیب‌ها و خطراتی که در جریان آمد و شدهای روزانه‌، سلامتی و جان آنها را مورد تهدید قرار می‌‌دهد، اعلام کرد: اگر این جشنواره به اندازه سر سوزنی در کاهش این آسیب‌ها و خطرات سهم داشته باشد، در ایفای هدفی که برای آن در نظر گرفته شده با موفقیت عمل کرده است. گفتنی است، یکهزار و 972 اثر در بخش‌های گوناگون به دبیرخانه جشنواره ترافیک و رسانه ارسال شده است و مراسم اختتامیه این جشنواره به همراه نمایشگاه آثار برگزیده در روز دوشنبه 26 بهمن در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0056 sec